zondag 10 januari 2021

Dino's voor Quint en Lion.

Vandaag 2 kaartjes voor jarige jongens: gisteren werd neefje Quint 7 en vandaag mag Lion, zoontje van vrienden, 6 kaarsjes uitblazen. Voor beiden maakte ik een stoere, maar toch vrolijke kaart met dino's. 
Dat kwam omdat ik een tijdje geleden bij het Kruidvat gekleurde kruidnoten zag liggen en die heten Dino-kruidnoten. Qua smaak kunnen ze niet tippen aan chocolade-kruidnoten, maar dat is helemaal niet belangrijk, haha.

Ik maakte voor beiden een zakje "dino-poep", grappig toch?! De keuze om Eline's dino's op de kaartjes te gebruiken was gemaakt (toen al in mijn hoofd) en de kleurtjes van de papiertjes heb ik aangepast aan de poep...ehm, kruidnoten.

Omdat Quint vrijdag en gisteren al verjaardagsvisite kreeg, gaan Rolf en ik vanmiddag. Ik heb alcoholstiften met dubbele punten als cadeautje. Daar is hij vast blij mee, want hij kijkt hier elke keer naar mijn Spectrum Noirs en is dan toch een beetje teleurgesteld dat hij alleen gewone stiften mag gebruiken. Straks heeft hij zelf 3 setjes met allerlei kleurtjes...


Challenge;

Cheerful Sketches - Sketch januari





 

10 opmerkingen:

  1. Hahaha... geweldig, dinopoep. Hoe bedenk je het! Het zijn heel leuke kaartjes en ik denk dat de poep snel op is.
    Slim van je van die stiften (en dat je Quint niet met jouw stiften laat kleuren ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 😂😂Hoe verzin je het?!!
    Ik zie het voor me, dat jij bij Kruidvat loopt een dit ineens in je hoofd hebt😂😂.
    Super leuk bedacht en je Bijland kaart maakte het helemaal af natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend, mooie, gave en toch oooo zoooo stoere jongenskaarten zijn dit Colien!
    En de dino-poep maakt het natuurlijk helemaal af haha.
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaartjes! De dino's komen haast tot leven door de bijgevoegde uitwerpselen, haha, heel leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk bedacht voor je neefjes. Ik denk dat ze de dino-poep met bijpassend kaartje echt heel leuk vinden.
    Mijn nichtje van 5 is ook altijd teleurgesteld dat ze niet aan mijn knutselspullen mag komen. Dar doen we wel als ze iets groter is.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs leuk idee... dinopoep!! Twee supergave kaartjes voorde jarig heren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, je zal maar dino-poep voor je verjaardag krijgen. Ik denk dat de jongens helemaal in een deuk liggen. Die bijpassende kaarten zijn natuurlijk top en ook het cadeau zal zeker in de smaak vallen, er gaat vast veel gekleurd worden ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 kleurrijke stoere jongenskaartjes Clien...en die dinosnoepjes zullen zeker in de smaakt vallen bij de boy's En de sketch heel mooi uitgewerkt
    dank je wel voor je deelname
    Groetjes Rosina
    DT Cheerful Sketchts

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk bedacht....dinopoep (ken wel sneeuwmanpoep). Gave kaartjes zijn het geworden.
    Dankjewel voor je bijdrage bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien