zondag 17 januari 2021

Reminder 'Iets met een C' bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m vrijdag 29 januari kun je meedoen met de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. We willen graag iets zien op je kaart wat begint met de letter C. Ik maakte een flap-kaartje met cactussen. 


Ook weer een 'te-laat'-kaartje. Half december was Jantine (DT maatje bij 52 Weeks to Christmas) jarig en dat zag ik op de dag zelf. Post.nl had het toen zo druk, dat ik wist dat, hoe snel ik ook iets op de bus zou doen, de kaart veel te laat zou gaan aankomen. 

Hier zie hoe het systeem werkt,  het haperde een beetje, maar het andere filmpje wat ik had gemaakt was niet scherp, dus hier zullen jullie het mee moeten doen, haha.

De zoektocht naar een andere auto is gisteren afgerond: ik heb een gave Renault Captur gekocht, echt heel blij mee! Een stuk zuiniger en duurzamer (al rijdt ik momenteel natuurlijk heel weinig, heb voor laatst getankt vóór de huidige lockdown en de tank is nog niet leeg) en met een heleboel extra's, wat een luxe... Hier in de polder is een auto echt nodig, in het dorp waar ik woon is niet eens een supermarkt en ook andere voorzieningen zijn op afstand.... Volgende week mag ik em ophalen, iets om naar uit te kijken.



12 opmerkingen:

  1. vrolijk kaartje al "prikt" ie een beetje :-)
    Gave auto, zelfs met een C . Ja als polderbewoner snap ik het helemaal, al valt die zuinigheid wat tegen omdat je steeds "korte" stukjes rijdt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en leuke manier om de cactussen op een rijtje te zetten.
    Prachtige auto daar ga je veel plezier van hebben.
    En er komt een tijd dat je de auto weer veel gebruiken moet.
    Ik moet er ook niet aandenken zonder auto te zitten.
    nog een fijne zondag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een enige flap-C-reminder en je auto is té gék, wat zul je dáár van genieten!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat deze kaart helemaal deed vergeten dat je te laat was, want deze kaart is super, een echte goedmaker.
    Mooie auto, veel veilige kilometers gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie cactuskaart ! Leuk modelletje ! En veel succes met je nieuwe auto!
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En waterval kaartje, ik vind ze zo leuk!
    Stoere auto!! Mooie kleur ook.
    Heel veel veilige kilometers gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk deze cactuskaart. Leuk modelletje ook. Moet ik toch ook eens gaan proberen.
    Mooie auto. Daar ga je vast veel plezier van hebben.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je te laat kaartje is een hele mooie Colien, net als de auto.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zooooooo Colien! Wat een gave bolide! Heel mooi en die kleur, wauw wat mooi!
    Je kaart is trouwens geweldig! Ontzettend goed gelukt, het gaat allemaal zo soepeltjes
    Al bijna 10 jaar staat hij op mijn to do lijstje. Wat erg...Dit jaar ga ik er een maken, dat is mijn enige knutselvoornemen voor 2021. Nou, niet helemaal, sowieso wat andere modelletjes uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave te laat kaart met de cactussen, ik heb in het verleden wel eens een waterval gemaakt op een scrapbookpagina met foto's, leuk ideetje heb je gemaakt door cactussen te gebruiken...En je hebt een hele gave auto gekocht, alvast veel plezier er mee. Groetjes Ingrid .

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien