zondag 31 januari 2021

Ruitjes bij Knutsels en Kadootjes.

Vandaag gaan we bij Knutsels en Kadootjes weer van start met een nieuwe uitdaging: komende 4 weken zien we ruitjes terug zien op je kaartje. Dat mogen recht op elkaar staande streepjes zijn of raampjes (in een huis/gebouw), mogelijkheden genoeg!

Ik koos voor wiebertjes. Daarvoor haalde ik een mooie gekleurd papiertje uit een Flow magazine en sneed het doormidden. Het werden 2 felicitatiekaartjes voor mannen: eentje voor een vriend, de andere voor een collega. De woordstans van Marianne Design / Karin Joan past er prima bij. De plaksteentjes maken het af. 

Meedoen kan t/m vrijdag 26 februari. Kijk gerust op het Knutsels en Kadootjes blog voor inspiratie. Mijn DT-maatjes hebben hartstikke leuke voorbeeldkaartjes gemaakt, zo divers, echt grappig om te zien elke keer. En we zijn heel nieuwsgierig welke ruitjes jullie gaan laten zien....

Kom je morgen ook weer langs? Dan start de nieuwe challenge op het 4 Season blog. En als je benieuwd bent naar de top 3 van de kriebelbeestjes-challenge moet je daar vandaag even naar toe hoppen. Fijne zondag!!



13 opmerkingen:

  1. Tof, heel erg leuk papier! ook je Missees van je berichten hiervoor zijn leuk geworden.
    Lekkere zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Met dit vrolijke papier.

    Feestje om te krijgen op je.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje en wat een leuke uitdaging weer! Ga gelijk even kijken! Groetjes en een fijne dag! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gááf met die grote fleurige ruiten Colien. Heel leuk bedacht en uitgevoerd. Mooi papier uit de Flow heb je gebruikt. Leuke challenge weer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat papier uit de Flow, je hebt er twee vrolijke, fleurige en gave kaarten mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herken het papier van uit de flow... heb ik hier ook nog liggen.
    Leuk om het zo in zijn geheel te gebruiken. Je brengt me op ideeën..
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaarten! Jij gebruikte ruitjes in het kwadraat.
    Mooi papiertje uit de Flow. Goed dat je het bewaarde.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig voorbeeldkaartje Colien, mooi op te zien dat we er allemaal wat anders van gemaakt hebben.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ja, en ik dacht dat je het met een stans had gedaan al die ruitjes. Ik heb namelijk een ruitenstans, net als Josje. Zij maakte wat ik in mijn hoofd had, dus verzon ik maar wat anders...toen ik jouw kaart zag, dacht ik dat je het met die stans gedaan had met papier van Wibra (heb ik ook ergens en het lijkt er zo op... het zijn twee leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is zeker heel feestelijk.
    Komt door het TE leuke papier wat je gebruikt hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wiebertjes... Wat een leuk woord.
    Het werd een tof vrolijk kaartje. X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien