donderdag 7 januari 2021

Week 1 van 52 Weeks to Christmas, Kerstman.

De eerste donderdag van 2021 en ook dit jaar hoop ik elke week kerstkaartjes te laten zien. Het DT van 52 Weeks to Christmas is ongewijzigd en onze groep dames is weer enthousiast. We hebben een mooie lijst challenges bedacht voor de 12 maanden van dit jaar. Maar eerst nog de challenge van december vorig jaar: kerstman op je kaart.

Omdat ik vorige week kaartjes liet zien die al weg waren, en dus niet voor de voorraad, maakte ik er deze week 3 met Hetty's Santa plaatjes uit een knipvel. De papiertjes komen uit verschillende papierblokken van de Action. 
Bij elk kaartje een touwtje met belletjes, die vond ik bij het opruimen en daar heb ik er nog best veel van. Dan maar meteen wat gebruiken, al zie ik de voorraad nog niet slinken, haha.


Doen jullie mee met onze challenge? Link dan je kerstman-kaartje in het blogbericht van vorige week vrijdag. Heb je een ander kerstkaartje deze week? Geen probleem: dat kan onder het blogbericht op het 52 Weeks to Christmas-blog van vandaag. 


Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option: Use something old (little bells)

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

ABC Christmas  Challenge - B is for Bells

23 opmerkingen:

  1. 3 schitterende kerstkaartjes Colien...en op allemaal een super leuke kerstman...Ook jij heb belletjes erop gemaakt...dat idee vond ik deze week ook wel gaaf

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk detail, die belletjes. Ik vind je kleuren prachtig, blauw gaat ook prima met rood voor de kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtige kaarten met mooi papier en plaatjes, en zo leuk met die belletjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten heb je gemaakt Colien! Leuke plaatjes heb je gebruikt en de kaarten zijn leuk afgewerkt met twine en belletjes. O ja belletjes, ik vergeet ook vaak dat ik ze heb.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig Colien, mooie serie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele leuke kaartjes Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, die belletjes heb ik ook nog een hele zak! Leuk zijn ze, alleen vergeet ik ze ook altijd te gebruiken. Heel gezellig deze kerstmankaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, meteen even 3 kaartjes gemaakt, goed bezig.
    Enne....HELEMAAL NIET herkenbaar, van die belletjes en de voorraad die niet slinkt😂

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alle drie zo mooie kaartjes en je belletjes geven een leuk accentje aan je kaartjes.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie, vrolijk gekleurde, kerstkaarten Colien. Leuk die touwtjes met belletjes eraan. Wat zal jouw kerstpost gezellig tinkelen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleurrijke kaarten, Colien!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zijn weer prachtige kaartjes Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze alle drie helemaal tof, maar die derde vind ik echt geweldig! Superleuk die belletjes... hmmm...heb er ook nog heel veel van, net als brads, eyelets, bloemen en lint...pfff...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke rood-wit-blauwe kerstkaarten. Meteen 3 tegelijk dan schiet je al lekker op met je voorraad.
    Ik herken een deel van het papier. Mijn eerste kaart daarmee belandde in de prullenbak (en dat gebeurt niet vaak)> De tweede zie je volgende week op mijn blog.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn super!
    Mooie combi van papier!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Drie leuke kerstmankaarten Colien ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Drie mooie kerstmankaarten heb je gemaakt. Dat schiet al aardig op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Three beautiful cards Colien. I like the blue and red colour scheme. Thank you for entering the "Upcycle or Use something Old" Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke kaartjes! Zo mooi van kleur en zulke leuke kerstmannen! Echt mooi gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie kerstmankaartjes in blauw/rood!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn ze leuk Colien, prachtig papier in mooie kleuren gebruikte je.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Cute little bells added to the card. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien