donderdag 28 januari 2021

Week 4 van 52 Weeks to Christmas: Kerstballen

Het is bijna eind januari en op de laatste donderdag van de maand is er een nieuwe challenge op het 52 Weeks to Christmas-blog. Deze keer mocht Nancy het thema bepalen en dat is: laat kerstballen zien op je kaartje. 
Ik laat jullie vandaag 4 kaartjes zien die ik eind vorig jaar al maakte. Ze maakten deel uit van de grote bestelling die ik kreeg en ze zijn dus allemaal al weg. Maar ik had ze nog niet laten zien, dus bij deze. De bovenste 2 kregen een gestipt achtergrondpapiertje uit een blok van de Action. Ook de letters zijn gestanst uit zo'n blok en je ziet daarop ook kerstballen afgebeeld. De kerstballen zijn Creatables (Merry Christmas + Happy New Year Baubles) van Marianne Design. Het goudkleurige met structuurtje wat je ziet is dun leer, geeft wel een stoer effect, al komt het op de foto's niet helemaal over.... 


Met dezelfde woordstans ook deze twee kaartjes gemaakt. Ook hier zie de kerstballen weer terugkomen in het designpapier.Onder de letters donkerblauw en zilverkarton. Door de andere kleurstelling zijn het heel andere kaartjes geworden. Geen idee welke collega welk kaartje heeft gekregen, ik had zelf een aantal mannelijke collega's in gedachten bij deze, maar wie weet....
Doen jullie mee met onze challenge? 
Link dan je kerstballen-kaartje in het bericht van morgen op het 52 Weeks to Christmas blog. Meedoen kan nog t/m volgende week donderdag 4 februari. Heb je vandaag al een kerstkaartje klaar? Dan kun je jouw kaartje linken als wekelijkse bijdrage aan onze jaarrond challenge bij het bericht van vandaag.

Joehoe, ik mag weer naar school = werk vandaag. Lekker aan de slag met Groene Vormgeving & Styling met de vierdejaars leerlingen.
Challenges:

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, 

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

Christmas Crafts All Year 'Round - Something that start with a B: Baubles



23 opmerkingen:

  1. Wow wat zijn ze mooi met de grote letters leuke combinatie met design papier, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaarten, gaaf met die grote tekst. Werkse vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaarten! Ik vind die grote letters zo mooi!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een serie hele mooie kerstkaartjes Colien, zo mooi die grote tekststans en ja de kerstballen zijn duidelijk aanwezig!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaarten met die grote letters erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je serie kaarten met de grote letters is super geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie serie kaartjes met de leuke letters
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaartjes met de grote letters.
    De kleurencombinatie is ook zo mooi.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaarten Colien, leuk met die grote letters en feestelijke decoratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaartjes, Colien. Die grote letters zijn mooi. Feestelijk geheel.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaartjes laat je zien vandaag, mooi met die grote letters! Werkse vandaag.

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gave kaartjes en ik dahct: zo, die gaat lekker, weer 4 klaar. Maar ik lees dat ze al verstuurd zijn, dus dat schiet dan niet op, hihihi... En deze woordstansen zijn zo leuk om kaartjes mee te maken. De ontvangers vinden dat ook vaak leuk, zo'n groot woord.
    En je gelooft het niet maar het is weer donderdag en de robot komt op een vast tijdstip volgens mij en daar zitten de donderdag en vrijdag altijd bij. Dat is nu al een half jaar bijna en ik baal er behoorlijk van. Daarom dus weer en reactie van mijn account, waarmee je dus NIET op mijn blog kunt komen. Moet je echt in de leeslijst zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja, meteen vier voor de voorraad dacht ik, maar je had er een bestelling voor, ook fijn!
    Ik vind ze gaaf, erg leuk die grote letters en leuke papiertjes! De ballen en kerstslingers maken ze af!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaartjes in deze kleuren en top met de grote letters.
    Groetjes,Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vier prachtige kaartjes Colien!
    Zo leuk gedaan met de kerstballenrand!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaarten en mooie kleuren. Je kan heel veel mogelijkheden verzinnen. Mooi gedaan. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooie kaarten COlien, leuk idee om de Kerst zo te verwerken met de ballen/sterren, ... erboven!
    Fijn voor je dat je morgen weer naar school mag!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo, 4 ineens????😳😲
    Ze zijn echt heel héél erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zijn weer prachtige kaartjes Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Klasse!!!! Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie.
    Brlijant card, very classy
    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great cards. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wonderful Christmas cards! Thanks for joining us at MLCCB
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien