zondag 24 januari 2021

Julie worden opa en oma!

Nog meer zwangerschapsnieuws, maar nu voor de oma en opa to-be. GerJanne kondigde laatst aan dat zij en Peter komende zomer een kleinkind verwachten, zo leuk! En bij zulk nieuws hoort natuurlijk een kaartje. Ik maakt het met een plaatje en tekstje van Bella Lulu, papiertjes uit een blok van de Action en een lintje uit de voorraad. De kaart is goed ontvangen, de toekomstig grootouders zijn er blij mee, al hopen ze wel dat ze er straks niet meteen zo uit gaan zien als de baby er is ;)
Fijne zondag, allemaal!


Challenge:


17 opmerkingen:

  1. Hoi
    Prachtig kaartje heb je voor Gerjanne en Peter gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja... hij is ontzettend leuk! We moesten allebei hard lachen om de opa en oma. We zijn vast en zeker minstens zo blij als deze opa en oma. De kaart blijft beneden staan tot de baby er is, kunnen we er een tijd van genieten. Dank je wel, nogmaals.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig leuke kaart Colien.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart. Erg leuk om zoiets te ontvangen.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, leuk!!!😁.
    Ik baal..... ik maakte ook een kaart voor GerJanne een Peter, maar heb nog niks gehoord, ik denk dat de mijne kwijt is geraakt😭

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, nee dat zou ik ook niet voor ze hopen, haha. De kaart is hartstikke leuk! Mooi papier heb je gebruikt. Dank je voor het meedoen met TSOT! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel tof kaartje! En wat ben ik blij deze te zien, want ik wilde ook nog een kaartje maken. Ik heb het nu gelijk opgeschreven, dan vergeet ik het niet.
    Leuk met die opa en oma ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! die oma en opa zijn geweldig...
    Fijne zondag,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een super grappige kaart gemaakt voor GerJanne en Peter.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk opa en oma kaartje voor Gerjanne en Peter, dat vonden ze vast heel leuk. Ook je slimline zwanger kaartje is heel mooi. Je hebt het nog druk met al die babies in het verschiet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. How sweet of you to make GerJanne a card, Colien! Congrats to her for being a new grandmother! Thank you for sharing the news and your sweet card with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So fun - what awesome papers you've used here - GerJanne will be thrilled even more, lol! Lovely! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een gezellige kaart in vrolijke kleuren voor de a.s opa en oma Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a fabulous card! I love the focal image and while on a very busy background, it doesn't get lost at all. It's perfect, incorporating colors from your focal image. Thanks for joining us at Try Stampin' On Tuesday.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien