donderdag 18 maart 2021

52 Weeks to Christmas, week 11.

Week 11 van 2021, wat gaat het snel! Volgende week hebben we weer een nieuwe challenge, maar eerst laat ik jullie deze 2 one-layer kaartjes zien. Ik maakte ze met een grote stempel van Studio Light (STAMPSA397) en kleurde ze in met aquarelverf van Paintersisters.
De tekst zit ook bij de clear stempelset. Meer heeft een kaartje niet nodig, toch?
En in andere kleurtjes is ie ook leuk :) Twee simpele kaartjes deze week, wel leuk om weer eens 'te spelen' met aquarelverf, heerlijk ontspannend.

Doen jullie mee met onze wekelijkse challenge om jaarrond kerstkaartjes te maken? We dagen je uit bij 52 Weeks to Christmas om mee te doen. Kijk voor meer inspiratie op het 52WTC blog, daar zie je voorbeeldkaartjes van Nancy en Miranda. Ook de andere DT-leden laten een kerstkaartje zien op hun blog, ook daar kun je een kijkje gaan nemen.

Morgen een voorjaarskaartje, dus kom gerust langs als je nieuwsgierig bent. Voor nu een fijne dag. Ik heb mijn laatste praktijkles met klas 4, we gaan het DIT sfeerplankje maken.

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option: no patterned paper

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

12 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk en heel mooi ingekleurd!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes! Heel mooi de stempel van de auto! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn 2 super mooie kerstkaartjes Colien..wat heb je die mooie stempel prachtig ingekleurd..
    en ja ook ik vind kleuren heel ontspannend...
    groetjes en veel succes met je praktijkles vandaag...leuke decoratie gaan ze maken
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaartjes zo, lekker ingekleurd, helemaal top !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk, deze kerstige autootjes, Colien! Mooi gekleurd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf die auto's met kerstboom en heel mooi van kleur voorzien Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn twee leuke vrolijke kaartjes geworden Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide super leuk !!!!
    Ik heb ook mijn verfjes weer uit de la gevist !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW These are FABULOUS! Great coloring! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
    Darlene
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien