woensdag 31 maart 2021

Kleurenkaartenteam: Witgrijs met helder rood.

De laatste dag van maart en omdat het woensdag is, betekent dat Kleurenkaartenteam-dag, georganiseerd door Martina! Deze maand mocht ik een kleurtje bedenken bij het witgrijs dat GerJanne vorige keer had gekozen. In het lijstje zag ik dat (helder) rood al heel lang niet aan bod is geweest, dus dat is de 2e kleur voor vandaag.

Tot gisteravond had ik nog niks gemaakt. Even andere dingen de laatste dagen; extra uurtjes ingevallen op school = werk voor een zieke collega en druk geweest met de tuin. En afgelopen zondag kwam het er niet van, had toen ook nog geen inspiratie... Gisteravond na het eten onverwacht toch even op de fiets gestapt en bij jarige Tony een taartje gegeten. Netjes voor de avondklok thuis en toen 3 kaartjes gemaakt.

Ik kreeg de zebra-afdrukjes een tijdje geleden van Nelly en nu kwamen ze goed van pas. De bovenste 2 kaartjes voldoen aan de kleurencombi van vandaag, bij deze laatste is geen grijswit te zien, maar kon het niet laten om het zebra-papiertje (uit een blokje van de Action) te gebruiken:

Natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat er allemaal nog meer gemaakt is in deze kleurtjes, dus ik ga vandaag zeker een blogrondje doen! Alle linkjes naar de deelnemers vind je op het blog van Martina.

Challenge;

The Paper Players - PP534




33 opmerkingen:

  1. de kleur mogen kiezen en dan toch maar op het laatste nippertje je kaartje(s) maken... Gelukkig staat de avondklok niet op 24 uur.... (ahum...)
    heel toffe kaartjes, die zebra's zijn zo leuk!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kaartjes Colien!! Tof deze kleurencombi. En ik snap dat je er ook nog eentje wilde maken met zebrapapier.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe kaartjes met deze super leuke zebra's! Heel leuk gemaakt in deze kleurencombinatie!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herkende de sketch van the Paper Players al. Toffe kaartjes maakt je! Die met het zebrapapier is denk ik mijn favoriet.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zebra's zijn leuk, Colien! Hele mooie frisse kaartjes in de KKT kleuren, dat felle rood van jou combineert mooi met het lichte grijs!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was heel blij met het kleurtje dat je bij het lichtgrijs gekozen had. Lekker fris, daar houd ik van! Je zebra-serie is echt superleuk, ze passen eigenlijk bij alle kleurcombinaties maar het zwart/wit met het felle rood vind ik wel extra tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige keuze dat helderrood (love it 😊). Wat een gave kaartjes maakte je er op de valreep nog mee! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi alle 3 de kaartje Colien, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het gaaf van je dat je "zomaar" 3 kaartjes maakt in zo'n kort tijdsbestek. Of werk je 's nachts door? ;)
    Wat komen die zebra's GOED uit op alle 3 de kaartjes.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is niet te zien dat dit laatste nipper kaartjes zijn. Ik vind ze alledrie heel tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk met de zebra,s. Weer geslaagd hoor ondanks dat het op het laatst zijn gemaakt! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jawel hoor, helemaal goed ! de zebra heb ik ook en is een dankbaar afdrukje om eigenlijk bij alle kkt projectjes te gebruiken :)
    ondanks je late inspiratie, is het allemaal goed en mooi uitgedraaid
    bedankt voor je kleurenkeuze, 30 deelnemers ! dus een toppertje !
    blij met je deelname deze maand !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super schattige kaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is last-minute toch nog helemaal goed gekomen! Hele leuke kaartjes Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je nog leuke kaartjes weten te maken Colien....ze zijn stuk voor stuk goed gelukt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaartjes, stuk voor stuk, origineel !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaartjes met die gezellige zebra's. En die laatste is super leuk met dat zebra papier. Groot gelijk dat je die ook laat zien.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 3 schitterende kaartjes in deze KKT kleurtjes Colien, zo geinig met die leuke zebraatjes erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat was je vanmorgen laat voor jouw doen! ;-)
    Maar je hebt heel leuke kaartjes gemaakt. Ik was zo benieuwd of je dezelfde sketch als ik had gekozen. Maar toch niet. Ze zijn alle drie heel erg leuk! Die zebra's heb ik ook gehad (ook al gebruikt) en ze zijn echt tof. En dank je voor de goede kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaarten heb je gemaakt. Wat een vrolijkheid is deze combinatie. En wat passen de zebra’s er goed bij. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toffe kaartjes, lekker rood!, de zebra's passen er goed bij

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Colien,

    Wat een vrolijke kaarten maakte je voor het KKT! Helemaal geslaagd in zijn opdracht! Maar daar had je dan ook zelf voor gekozen. Dankjewel voor deze leuk kleurencombo!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zijn ze leuk Colien !!
    Fijne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaartjes met grappige zebra's. Mooi gedaan.
    Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn geweldig leuk! Ik word er blij van. Bedankt voor het leuke kleurenduo! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Colien I love all 3 cards - your zebras are super cute and the black, white, grey and red colour combo is so fresh. Thanks for sharing with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Colien, I love all 3 cards. That little zebra is adorable and I love the pop of red! SO happy you joined us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. These are ALL adorable! LOVe that color palette and your little zebra cards are perfect for it! Thanks for participating this week in our Paper Players challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Adorable cards! Thanks so much for joining us this week over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien