woensdag 10 maart 2021

Bas 18.

 

Binnenkort is Bas, de zoon van Hermien, jarig. Hermien vroeg of we hem een kaartje wilden sturen voor deze speciale (verjaar)dag. Natuurlijk, doen we en afgelopen zondag maakte ik dit stoere kaartje voor hem. Leuke papiertjes van EchoPark en de schoen van Joy Crafts. Achter de schoen een mal (uit China) met gaatjes gebruikt, zodat het matcht met de sketch. Het kaartje is al onderweg naar het zuiden, hopelijk heeft Bas een fijne dag.

Graag tot morgen, kerstkaartjesdag...

Challenge;

Sketch Saturday - Week #650



7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Colien! Heel leuk de sneaker! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en stoer kaartje, gaaf met dat bijpassende design papier!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Dat papier en de schoen is geweldig! Ik denk terug aan jou uitdaging voor mij. Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer kaartje voor Bas, hij is hier inmiddels aangekomen maar zit nog netjes in de envelop die mag hij de 17e pas open maken. Bedankt Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart voor Bas! Lekker vrolijk van kleur. Ik heb een kaart ook met schoenen! Grappig. Plaatje van MD. Hij is al op mijn blog geweest, poosje geleden. Leuk dat Hermien ze bewaart voor hem. Zo feestelijk om 's morgens op je verjaardag open te maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous colors on your card. Love the elements you chose for the sketch Thank you so much for joining us at Sketch Saturday this week. Dena, DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien