vrijdag 19 maart 2021

Dans en spring het voorjaar in.

 
Wat een leuk tekstje van Marleen is dit toch, het mocht niet ontbreken op dit lente-kaartje. Verschillende materialen van Marianne Design op leuke papiertjes van de Action, net als de glimsteentjes bovenin. De verschillende stiksteek-malletjes zijn van MFT. 

Gisteren de afsluitende praktijkles Groene Vormgeving en Styling gehad met de vierdejaars leerlingen. We gingen het sfeerplankje maken wat ik laatst met Nelly en Daniëlle heb gemaakt. Dat was erg geslaagd, ze vonden het leuk en de resultaten waren hartstikke tof. Hierboven zie je het plankje van Quinten, bloemist in de dop en veel oog voor styling.
Vandaag weer fijn praktijklessen met de derde klassen, zin in!

Challenges;

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! Dat ziet er gezellig uit! Erg mooi de donkere vazen! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herkende de sketch al.
    En.......de tekst, ik ben op dit moment druk met Paas-kadootjes maken, dus heb deze teksten op mijn tafel liggen. Ik heb ook de Engelse variant, jij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe kaart, Colien! Heel leuke tekst is dat inderdaad!
    En dat sfeerplankje, prachtig!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a pretty card. I love the birdhouse and the layout of your card! SO happy you joined us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Colien your little birdhouse surrounded by spring flowers is so sweet. Thanks for playing along with my colour challenge over at the Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty birdhouse image. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien