vrijdag 26 maart 2021

Bijtjes in de lift.

Bij de Lift Challenge hebben ze weer een leuke uitdaging: Laat een kaartje zien met structuur erop. Dat doe je met een stencil en structuurpasta. Ik had nog een pot modeling paste staan, dus wilde daarmee aan de slag. In eerste instantie wilde ik een mixed media kaartje maken, maar het werd juist CAS.

Met een mooie honingraat-mask heb ik de structuurpasta aangebracht op zwart papier. Heel simpel, maar met een mooi effect door het kleurverschil. Toen de pasta droog was, sneed ik het papier doormidden, zodat ik 2 kaartjes kon maken. De bijtjes zijn van Marianne Design (COL1356) en de vleugeltjes heb ik uit vellum gestanst. De tekstjes printte ik zelf.
De honingraat ligt echt óp het papier door de structuurpasta, maar is moeilijk op de foto te vangen. In het echt is het goed te zien én te voelen. Leuke uitdaging weer en nog net op tijd om mee te doen.


Challenges;

10 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met de leuke bijtjes! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk, niets meer aan toe te voegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap om van mix media met CAS te gaan🤣
    Het zijn leuke kaartjes, met natuurlijk de bijpassende tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow perfecte bijen kaartjes leuk met structuurpasta op de zwarte achtergrond en die bijtjes heb ik oook, super gemaakt, fijn weekend, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ERRUG leuk jouw kaartjes, op het zwart komt de structuur heel goed uit en die bijtjes en leuke tekstjes ... tof! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk, deze kaartjes met de bijtjes. En zo lekker op tijd, whahaha....
    Ze zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoe cas en textuur toch heel goed samen gaan. Ik houd daar wel van! Je kaartjes zijn superleuk geworden met deze vrolijke bijtjes. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja tof, CAS en mixed media, dat vind ik super tof juist. En bijtjes helemaal ;-)
    Erg leuk dus, dank je wel weer Colien. Lekker weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien