zaterdag 6 maart 2021

Jungle schuifkaarten.

 

In januari zag ik een leuke live voorbijkomen bij Doe@ding op Facebook. Petra maakte een schuifkaart, een tof modelletje ter ere van het 14-jarig bestaan van de winkel. HIER vind je het filmpje met uitleg.
Toen Els een tijdje geleden kwam fröbelen zijn we aan de slag gegaan met dit modelletje en omdat we nog niet echt een bestemming hadden voor de kaartjes besloten om voor het jungle thema te gaan. Vrolijke papiertjes van de Action en ook de leuke stempel en knopen in stijl erbij...

Hier de 2e kaart, want als je eenmaal de maten weet, is het een redelijk snelle kaart om te maken. 
Rolf heeft even gefilmd toen ik de kaart open maakte, dan heb je een idee hoe het werkt. Je kunt de opening aan de voorkant ook recht maken (ga ik zeker nog een keertje proberen), maar Els en ik hebben het voorbeeld van Petra gevolgd. 

Vanmiddag komen Nelly en Daniëlle hierheen en gaan we ons project van vorige week afmaken. Daarna kan ik het jullie laten zien. Voor nu wens ik jullie een fijne dag!


5 opmerkingen:

  1. Oh jee, dit soort modellen snap ik nooit gelijk, alleen als ik het zelf ga maken.
    Bedankt voor de link, ik ga er gauw eens naar kijken.
    De kaart die jij gemaakt hebt, met de jungle, vind ik echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuk modelletje deze kaart en dank voor de link die je erbij hebt gedaan!
    Je hebt gaaf dessin papier gebruikt Colien, helemaal in jungle style.
    Fijn weekend toegewenst,

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, deze zag ik ook voorbij komen! Leuk dat je hem al uitgeprobeerd hebt.
    Bij de Crafting uncles vragen ze wildlife...kun je meedoen. Misschien word je wel uncle van de maand ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien