woensdag 24 maart 2021

Hooray & Happy day.

Bij Dutch Card Lovers hebben ze weer een leuke uitdaging bedacht: een kader met tekst met daaromheen bloemen, blaadjes, diertjes of iets anders.

Ik haalde weer eens wat doosjes StampinÚp stempels, malletjes en inkt tevoorschijn en maakte 2 fleurige kaartjes.

De verschillende bloemen en blaadjes plakte ik in laagjes op, daarvoor gebruikte ik 3 verschillende diktes foamtape. Gezellig toch, al die bloemetjes? 

Gisteren goed contact gehad met de autohandelaar waar ik mijn auto had gekocht. Hij schrok ook van de toestand en vandaag hoor ik wanneer hij mijn auto komt ophalen voor reparatie. We moeten het even met 1 auto doen en dat is niet handig zo midden in de polder. Maar Rolf gaat nu steeds op de motor of met de fiets naar zijn werk en kan ik zijn auto gebruiken. Vandaag ook fijn, want ik mag weer naar Den Bosch voor een afspraak bij de chiropractor en daarna naar Oosterhout voor stagebezoeken. Dat zou niet te doen zijn op de fiets ;)

Challenge;

Dutch Card Lovers - #343



 

9 opmerkingen:

  1. Hoi
    Supermooie kaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van jou zijn ook enorm fleurig. Heel leuk met de gestapelde bloemen en blaadjes.
    Wat een tegenslag met je auto, gelukkig gaan ze er goed mee om en hopelijk wordt het snel en netjes verholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee leuke kaartjes met de bloemen ,dat is helemaal in jou straatje .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat bloemschikken is aan jou wel besteed. Twee prachtige kaartjes!! Ik kan me voorstellen dat een auto moeilijk te missen is als je achteraf woont, hopelijk is hij snel weer gefikst! Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi fleurig spul Colien , 2 mooie kaartjes
    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaderkaarten Colien! Leuk dat je weer meedoet met de challenge van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, gaaf ... twee kaarten met dezelfde stempels en toch anders. De meest rechtse spreekt mij het meest aan omdat die krachtiger is. Dank je wel voor het meedoen met DCL, Colien!

    Succes met de auto, gelukkig kreeg je gehoor daar en zo hoort het ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes Colien! Prachtige bloemen heb je gebruikt. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! Sterkte met de auto.. Hopelijk kun je hem gauw er ophalen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien