vrijdag 12 maart 2021

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

 

Sinds 1 maart heeft Ingrid een nieuwe baan. Ik had haar al digitaal gefeliciteerd en veel plezier gewenst, maar het was er nog niet van gekomen om haar een kaartje te sturen. Dit kaartje ging afgelopen woensdag richting Roermond. Ik maakte het met Slimline mallen van Marianne Design.

Bij Dutch Card Lovers vragen ze om stempelen op designpapier. Dat geeft best een leuk effect, zeker op een wat rustiger printje. Deze papiertjes komen uit een groot blok van de Action. Ook de veren-stempels komen daar vandaan. De tekststempel is van Joy! en verder zie je palletjes, die kreeg ik vorig jaar van Ingrid. Krijgt ze er gewoon een paar terug ;)

Challenge;
Dutch Card Lovers - Stempel een afbeelding op designpapier

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor Ingrid, dat heb ik helemaal gemist. Maar toffe kaart heb je voor haar gemaakt, Colien! Mooi die veren!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een geweldig mooie kaart gemaakt voor Ingrid Colien.
    Vind die veren ook geweldig leuk zo op dit kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, heel mooi de stempels op het prachtige papier! Fijn weekeind alvast, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gecombineerd de stempels met het dessinpapier.
    Hele mooie kaart geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje voor Ingrid! Ik ga op zoek naar die tekststempel want heb al een paar keer misgegrepen op een tekst voor een nieuwe-baan-kaart. Leuk dat je meedoet met onze DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het echt een kaart die bij Ingrid in de smaak zal vallen, tikje stoer, daar houdt zij wel van. Mooi papier en gave stempels! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg gaaf gedaan hoor, mooi papier en leuke stempels. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joehoe deze mooie kaart kreeg ik in de bus vandaag, erg lief Colien, dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Colien! Mooi gedaan met de veren op dit designpapier. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien