zondag 28 maart 2021

Planten bij Knutsels en Kadootjes.

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij Knutsels en Kadootjes. De komende 4 weken willen we graag planten zien op je kaartje. Hartstikke hip thema, want zowel in huis in de pot als op kaartjes zie je ze weer steeds meer. Ik maakte mijn voorbeeldkaartje met de leuke nieuwe spulletjes van Marianne Design, ontworpen door Marleen.

Op het blog zie je nog veel meer leuke planten in (hang)potjes, de kaartjes van het DT zijn weer heel divers en inspirerend. Fijne zondag!


 

11 opmerkingen:

  1. Een heel gezellige verjaardagskaart, leuke challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist direct dat de opdracht van jou kwam. Ik ga echt proberen mee te doen!
    De jouwe is mooi met de nieuwe spulletjes van MD. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele leuke challenge bedacht Colien en een gave voorbeeldkaart. Ik hou van groen/planten dus ik ga zeker proberen mee te doen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke challenge heb je bedacht. Al helemaal zin om ermee aan de gang te gaan. Ook erg mooie voorbeeld kaart heb je gemaakt. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig kaartje Colien.
    Ik ga mijn stekje in een potje zetten en ga zien wat het wordt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal in jouw straatje deze uitdaging en je leuke kaart is het bewijs!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lastig, ik heb geen stansjes, van planten 🙈.
    Zal mij deze keer dus extra moeten uitdagen, maar ik ga zeker meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn zo gezellig, de plantjes op je kaart. We gaan een hele gezellige challenge tegemoet.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit leuke vrolijke kaartje met die schattige plantjes staat hier bij mij...BEDANKT!!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje met je nieuwe spulletjes Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien