woensdag 17 maart 2021

Ivan jarig.

Vorige week was Ivan jarig en maakte ik dit kaartje voor hem. Hij heeft bijna zijn diploma autotechnicus binnen, vandaar de keuze voor het plaatje uit een knipvel van Marianne Design. De sketch is simpel, maar de naam en leeftijd maken het persoonlijk. 

Vandaag is het studiedag, vanaf 09.00 uur mag ik weer online. Gelukkig mocht ik gisteren (nadat Rolf negatief was getest) lekker een dagje naar school en staat dat ook voor morgen en overmorgen gepland. Zitten is niet echt iets voor mij, we gaan zien hoe lang dat vandaag gaat lukken ;)

Challenges;

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, vrolijke kaart, met alle autootjes! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart voor Ivan. (Krijg spontaan zin in autodrop!) De patchwork kaartjes hieronder vind ik ook echt super!! Succes met je on-line dagje vandaag.. ik heb zodadelijk ook een teams-meeting.. (zo geen zin in!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juist voor een jongenskaart is deze sketch wel leuk toch?!
    En op die leeftijd houden ze helemaal niet van "teveel gedoe", dus een mooie kaart voor hem.
    De autootjes maken het nog meer geschikt voor hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het weer een heel gave kaart, lekker stoer en zeker leuk als de kaart is toegespitst op de ontvanger! Ik zag je kaartjes hieronder op Insta, ook echt heel tof!
    Bah, dat online lesgeven... sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Sketchy Challenges.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit jongenskaartje Colien...heel toepasselijk de details erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A great masculine card Colien, love the colours and image.
    Thank you for playing along with us at SSW2
    Anne -SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Colien, what a wonderful masculine card. Great images and colours. This sketch works perfectly for you. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien