zaterdag 27 maart 2021

Paaskaartjes.

Afgelopen zaterdag maakte ik een aantal Paas- en voorjaarskaartjes tijdens mijn knutseldate met/bij Els. Ik maakte ze met plaatjes uit knipvellen van Marianne Design. De achtergrondpapiertjes zijn uit het nieuwe Springtime papierblok, de tekstjes van Marleen en Karin Joan.
Ik liet Els kennismaken met embossingpoeder en de heattool. Die gebruikten we al op DEZE kaartjes, maar ook hier heb ik de tekst zo bewerkt. De figuurtjes zijn van hout en kwam ik nog ergens tegen, vond ze er wel vrolijk bij...

Vandaag weer een fröbeldate: straks gaan Nelly en ik naar Boxtel om bij Daniëlle wat kaartjes te gaan maken. We hebben allemaal weer iets voorbereid en ik heb iets heel leuks bedacht (al zeg ik het zelf, haha). Jullie zien het snel, maar morgen eerst een kaartje voor de nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. Graag tot dan, fijne dag!



 

4 opmerkingen:

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien