zondag 21 maart 2021

Wenskaartjes.


 
Gisteren ging ik naar Breda om bij en met Els te gaan fröbelen. Ik nam mijn nieuwe Marianne Design spulletjes mee, mijn bestelling kwam afgelopen vrijdag binnen.
We begonnen simpel: we maakten 2 kaartjes uit de laatste The Collection #99. De boog won ik laatst bij Marleen, de overige spulletjes, ook door haar ontworpen, vind ik weer zo tof. Kon het dus niet laten om ze te bestellen. Het duurde deze keer even voordat ze binnen waren, maar het was het wachten waard ;)
Ook dit kaartje is te zien in The Collection (en de beschrijving download je HIER). De wensput is erg tof en vooral in combinatie met de leuke tekstjes (clearstempeltjes) zijn ze veelzijdig te gebruiken.
Verder maakte ik nog 5 voorjaars/Paaskaartjes, die zie je nog wel voorbij komen. 


7 opmerkingen:

  1. Heel mooi, je hebt prachyige kaarten gemaakt met de nieuwe materialen. Ik vind vooral de waterput geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O dan had je op de koffie kunnen komen Colien hihi. Mooie kaarten heb je gemaakt met je nieuwe spulletjes. Leuk die wensput met bijpassende tekst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaartjes Colien, ik zag ze al voorbij komen op FB.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met deze nieuwe spulletjes van MD gemaakt Colien, zal vast heel gezellig geweest zijn..
    ik ben benieuwd naar de andere kaartjes..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk dat je alles maar meteen besteld hebt. Zo mooi voorjaarsachtig. De put is ook gaaf!
    Ik heb even niets van dit besteld, er ligt nog teveel in de verpakking...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien