dinsdag 16 maart 2021

Eline's huiswerk #2, Patchwork.

 

Eline Pellinkhof heeft weer een leuke uitdaging op Instagram. Deze keer is het "huiswerk' om aan de slag te gaan met patchwork.
 Ik heb oudere papiertjes van Eline's huis gebruikt 'Roses are red' en de Collectables-malletjes Eline's Craft dates.



De randjes van de achtergrondpapiertjes heb ik gestikt met de naaimachine. Verder de kaartjes gedecoreerd met knoopjes, katoendraad en spelden. De tekstjes zijn (ook) van Marianne Design, ze passen er prima bij. 



8 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat heb je dit mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes en ook een leuke uitdaging.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartje geworden met een mooi patchwerkje! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaarten, ik bewaar ze om een keer te liften. Zo leuk bedacht en uitgevoerd Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De vele leuke details vallen mij meteen op, het zijn erge leuke kaartjes vind ik.
    Mooie papiertjes heb je gebruikt, Eline heeft sowieso mooi papier.
    De teksten op de kaartjes maken ze geschikt voor blog- of knutselvriendinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toffe kaartjes, eens iets helemaal anders met die patchworkmal!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien