dinsdag 9 maart 2021

John jarig.

Gisteren was mijn collega en onze vriend John jarig. Ik maakte dit kaartje met grappig plaatje (uit een knipvel van Bella Lulu) voor hem. Hij is dol op mijn appeltaart (met een beetje custard op de bodem, nootjes en vanillesuiker) en die maak ik elk jaar voor hem. Traditie ondertussen, al zo'n 12-13 jaar...

Het werd een pakketje met nog meer lekkers en dat ging ik gisteren even bij hem langsbrengen. Het werd met plezier ontvangen, dat snap je! Wel jammer dat het hier in huis lekker naar appeltaart rook, maar Rolf en ik er niet van konden (of mochten) eten. Maar goed, ik heb vandaag weer een plakje slagroomtaart, want groep 2 van mijn mentorklas komt voor het eerst naar school. Behalve bijkletsen en lekker snoepen, ga ik ook met deze helft van de klas bloemschikken en mogen ze ook nog even in de schooltuin aan de slag. Even de leuke vakken, de serieuze mogen morgen weer online ;)

Challenge;

Cheerful Sketches - Sketch maart





 

9 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Ik vind de bela lulu knipvellen ook altijd geweldig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice! Dus weeral feest met de andere groep. Je enthousiasme is goud waard. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dit verjaardag kaartje voor je collega gemaakt Colien , je heb de sketch heel mooi uitgewerkt
    en veel succes op school met je bloemschik les vandaag!!
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat een leuk plaatje op je vrolijke felicitatie-kaart Colien. Mooie opbouw van de sketch en dat al dat lekkers goed ontvangen werd snap ik wel. Dat is een klein feestje als pakketje. Leuk om te lezen hoe je geniet van je werk, fijn dat het weer kan hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergave kaart, die weet wat föhnen is, jullie vriend ook?
    Dat pakket ziet er top uit zeg, hij boft!
    Fijn dat je ook gezellige dingen kan doen met de kinderen, heel belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine ganz bezaubernde Karte ist dir da gelungen, gefällt mir sehr gut. Der Sketch ist ganz toll umgesetzt.

    LG Christina GD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een toffe kaart gemaakt voor John Colien!
    Wat leuk dat je ieder jaar een appeltaartje voor 'm bakt!
    Leuke traditie hoor.
    Heel leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart en zo'n gezellig plaatje erop! Dank je wel dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien