zondag 7 maart 2021

Shit, te laat...

 

Alvast sorry voor dit shitty blogbericht ;) Afgelopen dinsdag was mijn collega Kees jarig en daar kwam ik woensdag achter. Nu we elkaar bijna niet zien, stuur of geef ik al mijn jarige collega's een kaartje ipv een felicitatie in de docentenkamer. Donderdag was ik pas weer op school = werk en zette ik dit labelkaartje met wc rol op zijn bureau.
Een andere collega had het zien staan en vroeg of ik wat 'shit-kaartjes' voor haar wilde maken. Dat heb ik gisteren gedaan, het zijn er 3 geworden naar aanleiding van 3 challenges. Die hierboven is volgens de sketch bij Try Stampin' On Tuesday.
En deze heeft de layout van de sketch bij Tuesday Morning Sketches. De drolletjes zijn op vellum geplakt, waardoor je de wc-rol en pot er nog doorheen kan zien.
En tot slot nog deze met gele papiertjes, dat willen ze graag zien bij Allsorts Challenge. 
Eigenlijk had ik een berichtje ingepland om het projectje te laten zien wat Nelly, Daniëlle en ik gisteren hebben afgemaakt. Maar dat komt nog. Fijne zondag, geniet van de zon als het lukt!

Challenges:
Allsorts Challenge - 614, use yellow

14 opmerkingen:

  1. Haha, geweldig leuk! En nog variatie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi wat een geweldige creaties.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha, dit is echt wel grappig voor een te laat kaart. En als ik goed kijk zijn de drollen ongeveer het zelfde als mijn cupcake topping (Elizabeth Craft volgens mij), whahahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat een leuke "shit-kaarten". Inderdaad heel gaaf te gebruiken op deze manier. Leuk die toiletrol en wc-pot erbij Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Colien, your card certainly fits our Try Stampin' on Tuesday sketch,,, but in a very unique way!!! I hope your colleague enjoyed his funny belated birthday card! Thank you for sharing it with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my goodness! That pretty much sums up this Covid year!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super geinige kaartjes Colien. Vanmiddag lekker genoten van het zonnetje tijdens een heerlijke wandeling.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I think I don't need to translate this one, lol - looks pretty clear! Bwahaha! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Funny cards. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMG! This sums up the year for everyone! Thank you for playing along at Try Stampin' on Tuesday #495.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de wc rol met het kaartje erbij zo grappig, dat zal je maar vinden 's morgens, als je aan het werk gaat, haha.
    Toeval of niet, ik plaats binnenkort ook een "shitty" bericht........

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ha ha - a brilliant idea for a card. Thanks for joining in with my use yellow challenge at Allsorts this week.
    Lynn x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lol! Thank you for joining us at Try Stampin' On Tuesday this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien