zondag 14 maart 2021

Reminder tag-kaart bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m vrijdag 26 maart kun je meedoen met de tag-challenge bij Knutsels en Kadootjes. Mijn reminderkaartje is weer een slimline modelletje geworden. Een kaartje voor een nieuw huis, met wat oudere malletjes (huisje, labels) en nieuwere (sleuteltjes) van Marianne Design met papiertjes van de Action.
Het is best een vol kaartje geworden, maar (naar mijn idee) niet te druk. Waarschijnlijk door de herhalende kleurtjes, wat rust geeft. 
Er zijn al heel wat leuke kaartjes ingezonden, maar doe gerust (nog een keer) mee! Bugaboo is de sponsor, de winnaar mag voor $12,00 digi's uitzoeken in de webshop.
Kijk ook bij mijn teammaatjes, zij hebben ook leuke reminderkaartjes gemaakt. 

En graag tot morgen, dan zie mijn reminderkaartjes voor de lopende uitdaging op het 4 Season blog.



10 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een eenheid. Mooie opvallende kleurtjes, maar niet TE.
    Voor een verhuis of samenwonen kaart vind ik het altijd leuk om wat hartjes te gebruiken.
    Jij bent ook nogal in de ban van de Slimline hè? Maar het is dan ook een leuke maat kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Ik vind je kaart superleuk geworden.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Colien

    Het is inderdaad een vol kaartje maar vind het
    niet een druk kaartje.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtig kaartje met de huisjes! Ik hou daar wel van! Erg leuk gedaan en een leuk voorbeeld kaartje! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk !!!!
    Die slimline kaarten zie je nu veel....ben er ook fan van !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net wat je zegt.....vol maar niet te druk. Ik vind het een MOOI SLIMline-kaartje geworden.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er is van alles te zien Colien maar omdat het papier steeds terug komt gaat het prima, mooi kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is heel leuk met die huisjes en de kleuren en het papier!
    Tot morgenvroeg! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie inspiratiekaart maakte je Colien.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
    Fijn weekend, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien