dinsdag 16 mei 2023

Hoera, blog 12½ jaar!

Het is vandaag 30 april, nog net op tijd voor een kleine party. Deze maand is het namelijk 12½ jaar geleden dat ik ben begonnen met bloggen. In oktober 2010 plaatste ik mijn EERSTE blogbericht. Leuk om eens terug te kijken naar mijn vroegere creaties ;)
Om dit heugelijke feit te vieren, deel ik wat cadeautjes uit. Ik laat dit blogbericht t/m donderdag 18 mei, Hemelvaartsdag, staan. Tot die tijd kun je hieronder reageren als je kans wilt maken op een kleinigheidje. Verder geen eisen of regels, alleen een reactie is genoeg en dan loot ik zaterdag 20 mei wie een presentje krijgt opgestuurd. 
Voor mijn dagelijkse berichtjes moet je ietsje naar onder scrollen....



24 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 12 en een half jaar kaartjes, bloemstukken en andere creatieve dingen op je blog te zetten. Ik volg je al bijna 10 jaar en telkens met veel plezier! Op nog vele jaren erbij! 🎉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Colien, gefeliciteerd met deze mijlpaal. Hopelijk kunnen we nog lang van je mooie blog genieten.
    Gr. Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Colien! Ik heb je eerste blog berichtje ook nog eens bekeken! Leuk is dat!
    Ik zal het delen op mijn blog!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Van harte gefeliciteerd met je blogjubileum. Wauw, 12,5 jaar. Dat is een aardige tijd. Bedenk mij net dat mijn blog dit jaar 10 jaar bestaat haha. Leuk die jubileums. Ik volg je nog niet zo lang maar blijf je zeker volgen, je maakt zulke mooie kaarten.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je 12,5 jarig jubileum. 12,5 jaar prachtige creaties gemaakt! Laten we hopen dat er nog veel bijkomen 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je houd het al lang vol en ik geniet nog bijna dagelijks van je kaartjes. Toch een kleine opmerking vandaag, je begon in oktober 2010 . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je 12,5 jarig jubileum Colien, op naar de 25 hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je jubileum op naar de 25 jaar
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met dit mooie jubileum. Bijzonder dat je alweer zo lang aan het bloggen bent. Geniet elke keer van al het moois wat je maakt. Op naar nog veel meer jaren met je mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 12,5 Jaar, wat een mijlpaal.
    En ik volg je al vele jaren met héél veel plezier.
    Ik vind de kaartjes altijd erg creatief.
    Je berichtjes leuk en gezellig om te lezen.
    En de foto's op je blog zijn mooi.
    Gefeliciteerd met 12,5 jaar bloggen en blijf het vooral nog jaren volhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd 12,5 jaar aan het bloggen, vind ik toch echt een prestatie en dan nog niet eens één kaartje in de maand nee veel meer .
    Petje af.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is alweer een tijdje Colien! Waar blijft de tijd he? Ik volg je al een tijdje en even naar je eerste berichtje gekeken. Dan zie je wel vooruitgang hoor! Hopelijk blijf je nog heel lang actief in blogland, we genieten van je kaartjes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartelijk gefeliciteerd met je jubileum en nog vele creatieve jaren erbij!!!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Colien,
    Hoe leuk is dat! Al 12,5 jaar in blogland... Ben eens even terug gaan kijken, ik weet dat ik op 14 februari gestart ben, maar in welk jaar was dat alweer? Ah, ik ben gewoon 4 maand na jou gestart met mijn eerste blogbericht! Je brengt me op een idee! ;o)
    Ik hoop dat we nog lang van elkaars creaties kunnen genieten en wens je alvast nog eens 12,5 jaar er bij!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow....wat lang al Colien....12.5 jaar....van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal!
    Hopelijk kunnen we nog lang genieten van je mooie creaties!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd, een koperen blogjubileum! Wat leuk, Colien, dat je al zo lang blogt. Ik loot graag mee (en ga eens kijken wanneer ik eigenlijk begonnen ben).
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS heb mijn jubileum al gemist, ben 30 september 2010 begonnen, dus had afgelopen 30 maart feest mogen vieren...

      Verwijderen
  17. Oh wat leuk! Had ik dit toch bijna gemist! Wat leuk, 12 en een half jaar al! Gefeliciteerd! Ik ben in september aan de beurt voor dit jubileum! 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je blogpost triggerde me om ook eens te kijken wanneer ik gestart ben. Zelfde jaar, maar in december, dus hier ook bijna een jubileum.
    Nlg heel veel jaren blogplezier toegewenst.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Congratulations for this long period!! I hope you will show us many more ideas in the future ;-) Thanks.
    Nicole G.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alsnog Proficiat Colien ik lees dit nu even , moest eerst een hacker verwijderen :(
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hee, bijna gemist dit bericht !!!!
    Gefeliciteerd , leuk , de tijd vliegt !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie verjaardag om in de kijker te zetten! Ik had in 2010 eerlijk nog nooit van bloggen gehoord, pas ontdekt toen ik in 2013 na een ingreep 6 weken thuis zat en weinig kon/mocht doen. Mijn computer werd toen mijn beste vriend (naast boeken) en ik ontdekte blogs en (helaas ook) online knutselspullen shoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie mijlpaal, time flies when you have fun! Gefeliciteerd en wat een leuke actie. Leuk ook om terug te kijken naar je eerste blog, ga ik ook eens doen, er is vast wat veranderd in de loop van de tijd. Nog vele jaren blog en knutselplezier! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien