vrijdag 5 mei 2023

Jarige mentorleerling Jesse.

Vorige week was Jesse uit mijn mentorklas jarig. Net als vorig jaar ontving hij een kaartje via de post in plaats van op school, want het is meivakantie. Jesse houdt van gamen, dus de stickers op de vierkantjes op de kaart passen prima bij hem.
De operatie van Briep verliep voorspoedig. Om 13.00 uur werd ik gebeld, want ze zat zo hard te huilen dat de dierenarts het verstandiger vond dat ze opgehaald zou worden en ze thuis haar roes uit zou slapen. Meteen toen ze ons hoorde, was ze stil en viel meteen bij Rolf in zijn armen in slaap. Thuis heeft ze anderhalf uur knock-out gelegen en daarna liep ze naar de keuken: madam had honger! En vanaf toen was het alsof er niks gebeurd is. Ze ging even mee uit en daarna heeft ze lekker in de tuin op haar kussen gelegen en zelfs op de tuinstoel naast me gezeten. Vannacht ging goed, ik heb op de bank geslapen, zodat ze de kap niet op hoeft (zo'n ding zit erg in de weg, helemaal als je blind bent en met je neus de weg zoekt) en net heeft ze weer goed gegeten en vrolijk mee gewandeld. Stoer en sterk beest is het!

Challenge:

Sketch Saturday - Sketch 724


7 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een leuke kaart. Een echte stoere kaart. Wat fijn dat de operatie van Briep goed is gegaan, het blijft toch altijd spannend zoiets.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor Jesse de gameboy.
    Ik krijg kippenvel bij het lezen over Briep.
    Wat een schat is het toch!!
    Zo sterk en zoveel vertrouwen in jullie. Fijn dat het goed met haar gaat, blijf maar lekker dichtbij haar de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke stoere kaart voor Jesse, fijn dat Briep er zo doorheen is gefietst, blijft toch spannend.
    Wat een ontzettend lieve baasjes heeft ze , ik zou ook zo hard janken dat ik snel weer naar ze toe mocht..
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je uitwerking van de schets !!!
    Fijn dat Briep het weer goed maakt !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So very creatively fun and a great take on our sketch!!
    Thank you for joining our challenge at Sketch Saturday!
    Diane SS DT
    {Nellies Nest}
    {Sketch Saturday}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stoere kaart en wat fijn dat het goed gaat met Briep
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart voor Jesse! Zeker als je weet dat hij van gamen houdt.
    En wat fijn dat het goed ging met Briep en dat ze lekker snel naar huis kon. Het is gewoon en slimmerd. Die dacht ook: als ik maar hard genoeg huil, bellen ze wel naar huis!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien