woensdag 17 mei 2023

Stijn jarig

Bij De Egel vragen ze deze keer om een kaartje zonder designpapier met als thema muziek. Aanstaande vrijdag is Stijn jarig en hij krijgt deze stoere gitaar-kaart.

Vanaf vandaag heb ik al weekend,  wat een luxe. Niet dat ik niks voor school = werk hoef te doen, maar ik kan wel mijn eigen tijd indelen. Vanmiddag ga ik richting Breda voor een gezellige knutseldate met Els.

Nog t/m morgen kun je meedoen om kans te maken op een weggever vanwege het 12½ jarig bestaan van mijn blog. Je hoeft daarvoor alleen maar een reactie te geven op dit blogbericht.
Challenges;
De Egel - Geen designpapier met muziek

Sunday Stamps - 309 Spring flair


7 opmerkingen:

  1. Super leuk !!!
    Geniet van je weekend !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke muzikale kaart voor de jarige Stijn. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel Colien en veel plezier bij Els.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lastig hoor, geen dp gebruiken.
    Maar het ging jou goed af zie ik.
    Wat een leuke kaart is dit, helemaal voor een muziek liefhebben.
    Fijn weekend, lekker vooruitzicht 4,5 dagen vrij, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, way cool, Colien - you "rocked" it, lol. Such a fun guitar, and I love that sparkly blue circle! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n lang weekend. Lekker genieten, eigen tijd indelen...
    Je kaart voor Stijn vind ik heel leuk en stoer. Mooi met deze kleuren. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a jamming take on our color combo...you rocked it! Thanks for playing along with our "Spring Flair" color challenge over at Sunday Stamps. -Deb Horst, DT #SSC309

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie en stoere kaart, past helemaal bij jouw. Dank je wel voor jouw creatie voor de uitdaging van de Egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien