dinsdag 16 mei 2023

Bedanklabeltjes.

 

Op de tweede pagina hier op mijn blog verkoop ik verschillende hobbyspulletjes. Ik had laatst maar liefst 4 dames die iets wilden overkopen, hartstikke leuk! Bij elke bestelling ging een labeltje in de envelop om de koper te bedanken en veel plezier te wensen met de materialen.
Ik maakte ze met Eline's bijtjes- en lieveheersbeestjes-stempeltjes van Marianne Design en een woordstansje van CraftEmotions. Van alle dames een lieve reactie terug gekregen, ze vonden het een leuk aardigheidje bij hun bestelling.

De hechtingen mochten nog niet uit Briep d'r koppie, er is wat wondvocht en bloed, dus voor nu eerst een antibiotica kuurtje. Vrijdag een herkansing. Maar ze is vrolijk, eet goed, gaat graag mee uit en speelt gezellig met d'r knuffels al dan niet met Suus of ons. Dus komt goed!

Gisteravond gezellig uit eten geweest met onze onderwijseenheid/team. Met 11 collega's genoten van heerlijke gerechten bij Bistro de Heerlijckheid. Ik koos voor asperges met zalm, heerlijk! Straks nog een paar uurtjes werken en dan ben ik de rest van de week vrij. Ook lekker.


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke labels. Hopelijk slaat de antibiotica aan en mogen de hechtingen er gauw uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je labels zien er superleuk uit! Ik zal ook eens op je verkoophoekje struinen...
    Fijn dat Briep zich goed voelt. Nu hopen dat het kuurtje aanslaat.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief, zo is een tweedehands gekocht iets nóg leuker om te mogen ontvangen.
    Die asperges zien er heerlijk uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke labels! Natuurlijk vallen die in de smaak! Jammer van de hechtingen, maar de kuur zal wel aanslaan denk ik en verder gaat het goed met Briep. Dus dat zal wel goed komen.
    Heerlijk deze week, als je vaste vrije dag de woensdag is.... een heel lang weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien