woensdag 24 mei 2023

Marleen jarig.

Gisteren was Marleen jarig en dit weekend ging dit kaartje voor haar op de bus. Ik maakte het (weer) met de Pink highlights papiertjes van Craft Sensations. Ik koos voor de paraplu en bloemen van Marianne Design die Marleen zelf heeft ontworpen.
De verticale strook zit alleen boven en onder vast, zodoende kan het label makkelijk in- en uitgeschoven worden. Het tekstje op het label is van Nobody-Else. Het is een fris kaartje geworden en hopelijk is het op tijd aangekomen.

Vandaag weer geen vrije woensdag, want van 11.15 - 14.10 uur ben ik op school = werk om samen met bloem-collega Tini het CSPE (praktijkexamen) voor te bereiden. Even de puntjes op de i zetten, zodat we alles op tijd gereed hebben. Maar eerst naar Bandenland in Waalwijk om de voorbanden van mijn auto te laten vervangen.

Challenge;

Carlin's Kaartenparadijs - Moodboard + label



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Heel erg vrolijk. daar is Marleen vast heel blij mee.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje met het parapluutje, of parasolletje, erop gevuld met bloemen.
    Een mooie bijdrage aan de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Super gedaan.
    Bedankt voor je deelname.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee hoor, om een stans te gebruiken die Marleen zelf ontworpen heeft.
    Het is een heel leuk, vrolijk kaartje vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien