vrijdag 12 mei 2023

Een dikke knuffel.

 

De (schoon)moeder van vrienden is overleden en vandaag is de uitvaart. Om ze een een hart(je) onder de riem te steken, maakte ik dit kaartje. De materialen komen uit een journaling blok van Craft Sensations. 
Het achtergrondpapier heeft gouden stipjes, ook de vogel heeft gouden lijntjes. Dat is lastig op de foto te zetten. Het tekstje is van Nobody-Else. 

Vanavond mag ik weer es op het podium: een pubquiz presenteren tbv Alpe d'HuZes. Het is bijna zover dat de lopers en fietsers richting Frankrijk gaan, dus nog even wat sponsorgeld binnenhalen. Er hebben zich 88 (!) mensen aangemeld, dus dat is volle bak in het dorpshuis van Oudendijk. 

Challenge;

Sunday Stamps - sketch 308

7 opmerkingen:

  1. helemaal mooi werd deze ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Ik maakte ook pas een sterkte kaart met papier van craft sensation. Het komt spoedig op mijn blog. Doe dat goed straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, Colien - so classic with the black with and gold details! Love the look of all your pretty elements! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, met die gouden details.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Colien, that's a beautiful sympathy card in gold and black. The bird and heart are lovely elements to add for this sad sort of occasion. I'm so glad you shared with us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So very elegant...love the gold, black, and white color combo!! Thanks for joining the fun and playing along with our “In the Middle” sketch challenge over at Sunday Stamps!!
    -Deb Horst, DT #SSC308

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien