dinsdag 23 mei 2023

Welcome.

 
Voorgaande jaren werkte ik veel nauw samen met collega Bart. Met z'n tweetjes organiseerden we 4 projecten voor de onderbouw per jaar en daardoor brachten we veel werktijd met elkaar door. Dit jaar is de organisatie anders binnen onze school en werken we met onderwijseenheden. Bovendien werk ik nu voor 90% in de bovenbouw en daardoor zien we elkaar weinig. 

Na de meivakantie vertelde hij dat hij vooral thuis wat klussen had gedaan en dat Verena, zijn vrouw, het rustig aan deed. Toen ik vroeg waarom vertelde hij dat er een tweede kindje op komst is en ze al 20 weken zwanger is. Sjonge, we zien en spreken elkaar echt veel te weinig :)

Natuurlijk heb ik meteen een kaartje gemaakt en zocht ik er een leuke slab van Stof with Love bij. De papiertjes komen uit het 'Over the rainbow'- papierblok van Craft Sensations. Het silhouette van de zwangere vrouw blijft een gave mal van Marianne Design.

Challenge;

CAS on Friday - #257 Stripes

5 opmerkingen:

  1. tja, een schooljaar is niks meer... het gaat allemaal zo snel
    wel fijn dat je hem deze kaart bezorgt, zal hij zeker wel blij mee zijn
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart, mooi met dat gouden hartje, lief detail.
    En die slab is zo leuk bij de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, nou inderdaad, als je gemist hebt dat zijn vrouw zwanger is en ze is al 20 weken heen.... spreek je elkaar echt veel te weinig!
    Het blijven leuke pakketje in te geven, zijn met met bijpassende slab.
    De silhouet stans is zeer geschikt voor een (snelle) kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart, past mooi bij elkaar.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien