maandag 8 mei 2023

Chocolalalala.

 

Vandaag een kaartje voor mentorleerling Neeltje. Zij was afgelopen zaterdag jarig en voor haar maakte ik dit chocolade-kaartje met de nieuwe mal van Marianne Design. Op de verpakking een Tony's-stempeltje van CarlijnDesign, rechtsboven en -onder tekstjes van Nobody-Else en Chocolalalala is van Marianne Design.
Op naar een nieuwe werkweek en meteen maar weer 'overuren' maken, want komende woensdag mag ik ook aan de bak. Ach, dan weten we waarom die vakanties zijn ;) 


Challenges:

Color Throwdown - ctd741

Cheerful Sketches - Mei sketch





14 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een mooie kaart. Heel leuk gedaan voor je mentorleerling. Leuk hoor.
    Succes met werk en alles.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave kaart Colien! Heerlijk..... tony's 😊!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijk smullige kaart voor je mentorleerling.
    Tony's...mmmmm
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er goed uit, tof kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou kijk nou eens, wat een mooie uitwerking van onze sketch toch weer.
    Knap hoor, ik had er zelf best moeite mee.
    Leuke tekst, dat chocolalalala, daar hou ik wel van.
    Ik vind het altijd zo leuk dat jij al je mentor leerlingen een kaartje stuurt/geeft met hun verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou kijk nou eens, wat een mooie uitwerking van onze sketch toch weer.
    Knap hoor, ik had er zelf best moeite mee.
    Leuke tekst, dat chocolalalala, daar hou ik wel van.
    Ik vind het altijd zo leuk dat jij al je mentor leerlingen een kaartje stuurt/geeft met hun verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh superleuk is deze! Lekker vrolijk! En wat leuk dat je mentorleerling Neeltje heet. Dat hoor je toch bijna nooit (ja, ik ken iemand die nu 91 is, die zo heet en de oudtante van mijn moeder heette ook zo, dus echt oude mensen..)
    Succes deze week! Je zit er zo weer in!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. what a fun card! thanks for playing along with me for the CTD challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lekker chocolade kaartje heb je gemaakt voor Neeltje, Colien.
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf en lekker kaartje voor je mentorleerling. Zal zeker gewaardeerd worden.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk met de chocoladereep! Bedankt voor jouw deelname bij onze challenge bij Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, mooie kleuren. Zo krijg je wel zin in een lekker stukje chocolade, Dankjewel voor het mee doen aan de Mei challenge. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart met dit stukje chocola er op, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Cheerful Sketches, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien