maandag 22 mei 2023

Congrats.

 

Gisteren was Jozien jarig en dit kaartje ging voor haar op de bus. Een feestelijk CAS-kaartje, ziet er wel gezellig uit zo met de vrolijke ballonnen. Het papier komen nog steeds uit het Pink Highlights-blok van Craft Sensations. Maar met zulke kleine stukjes kom je natuurlijk nog een heel eind ;) Morgen nog eentje met de groen/roze papiertjes....


Zo kwam er een einde aan mijn hele lange weekend: vanaf woensdag had ik al vrij. Veel geknutseld, wat films en series gekeken, maar ook in de tuin gewerkt en wat klusjes gedaan. En de motoren weer 'van stal' gehaald, een rondje Brabant gereden en lekker geluncht onderweg! Gisteren wel hard gewerkt voor school = werk, want de eindtoetsen komen er weer aan. Zowel de theorietoets als eindopdracht bloem zijn geschreven. De eerste week van juni starten de praktijkexamens voor onze 3e jaars leerlingen, dus ook nog een oefenexamen in elkaar gezet, zodat ze een beetje weten hoe dat eruit ziet en hoe zo'n examen beoordeelt wordt. Vandaag mag ik ook een workshop Groene Vormgeving en Styling geven aan 12 tweedejaars leerlingen in de projectweek 'Ik en mijn toekomst'. 

Challenges;

CAS Colours & Sketches - #551

Color Throwdown - ctd743
AAABirthday - Balloons



12 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje! Deze kleuren kan ik ook wel waarderen... Knappe combinatie van challenges ook!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb alles weer even bijgelezen.
    Ik mocht werken het weekend, vroege dienst en dan ben ik altijd moe en hangerig als ik thuis kom en heb geen zin meer om te bloggen.
    Veel leuke kaartjes bij jou.
    Ik verbaasd mij er steeds weer over dat jij zo makkelijk kaartjes maakt volgens een sketch, helemaal als ik die sketch ook gezien heb en denk "nee, deze is niet voor mij, veel te lastig.....". Floep, dan komt er wel een kaart op jouw blog.
    Je laat veel leuke dingen zien.
    En K&K alweer 10 jaar, poeh zeg, dat is leuk!!
    Succes de komende tijd, gelukkig heb je een leuk lang weekend gehad, ben je weer helemaal opgeladen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Colien!
    En de foto's zien er ook wel gezellig uit....heerlijk zo'n lunch onderweg....hebben wij gisteren ook gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Na een druk weekend heb ik nu pas tijd voor een kerstkaartenblogrondje...
    Wat heb je ondertussen leuke kaarten gepost. Fijn dat jullie ook een fijn lang weekend hadden. En wat zijn die kerstkaarten ook mooi, alweer een Gnome er op... Leuk gemaakt!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super gedaan met die ballonnnen. En dat klinkt als een heerlijk lang weekend.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such cute, patterned balloons. Thank you for sharing your lovely work we us on the CC &S Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, what pretty balloons!! Thanks so much for joining us at the Color Throwdown this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your choice of patterned papers - such a happy card! Thanks for sharing with us at CC&S this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card - love all the patterned balloons!

    Thanks for joining us at the AAA Birthday Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These balloons are so fun and happy, perfect congrats card!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a happy and fun take on our sketch! I love this delightful set of lovely balloons. Thanks so much for playing along with us at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great combination of the various challenges and I note you've sneaked your card into us at AAA Cards for our pink birthday challenge too. Thanks for joining us!
    Neil

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien