zaterdag 27 mei 2023

Proficiat in roze/groen.

Voorlopig even het laatste kaartje in roze/groen. De Pink highlight-papiertjes zijn nu echt bijna op, maar wie weet wat ik nog kan maken van de overgebleven restjes. 
De werkweek zit erop, nu een lang, maar bomvol weekend voor de boeg. Rolf en ik gaan vandaag lekker samen uit eten. Hij vertrekt vannacht richting Frankrijk, komende donderdag is de Alpe d'HuZes koersdag. Ik heb vanavond bardienst in Xinix, ik probeer natuurlijk niet al te laat thuis te zijn, zodat we elkaar nog even kunnen zien én dat ik ook nog wat slaap kan meepikken, voordat ik het team om 06.00 uur ga uitzwaaien. 

Challenge;

Sketch 'N Scrap - #241



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met de al net zo leuke sketch! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty card! I love the green and pink together! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful card! Thanks for joining us at Sketch N Scrap.
    Surama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pink and green has always been a favorite of mine! Thanks for joining us at Sketch N Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien