dinsdag 30 mei 2023

Elf keer een reep vol waardering.

Afgelopen zondag vertrok Rolf met 3 vrienden en mijn zusje Anne-Marie en neefjes Mels en Quint richting Alpe d'Huez. Familie Ververis was er al en dat maakte het team 2023 compleet. A.s. donderdag is Alpe d'HuZes en dan gaan Rolf en Berry de berg op fietsen en Peter, Margreet, Ilias, Matteas Ververis en ook Anne-Marie, Mels en Quint gaan te voet omhoog. Jeroen en (andere) Peter zijn mee voor support. Zij zorgen ervoor dat de deelnemers voorzien worden van eten, drinken en de geschikte kleding.

Totaal 11 mensen die zich allemaal enorm inzetten voor het goede doel en een behoorlijke prestatie gaan leveren. De afgelopen dagen was het er best warm daar en soms vielen er pittige buien. Ik hoop dat het weer donderdag gunstig is voor ze. 

 Afgelopen zondag heb ik voor al deze kanjers een wikkel gemaakt om een reep Milka chocolade. Ik zocht naar lila/paarse papiertjes (passend bij de reep) en maakte daarmee wat restjes op. Op elk wikkel een chocoladereep (gemaakt met de creatable van Marianne Design) met een koeienprint-papiertje en een Milka-koetje erop. Ze zijn tenslotte in de Alpen...
Ik had de presentjes in de koelbox gedaan en gisteravond heeft Rolf de repen uitgedeeld. Ik kreeg meteen appjes met bedankjes, zo leuk! Ik heb wel geantwoord dat ze wel eerst hun best moeten doen, voordat ze mogen gaan snoepen ;)

Straks weer werken, het was een fijn lang weekend, met wel rommelige dagen. Deze week is sowieso anders dan anders nu Rolf niet thuis is, maar komt goed. Morgen weer lila hier op het blog, dan is het tijd voor het Kleurenkaartenteam. Welke kleur erbij komt, zie je dan!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creaties voor dit mooie doel! Als ik niet zwanger was geweest, was ik deze week ook daar geweest. Mijn dweilorkestvrienden zijn nu onderweg die kant op, om op de koersdag de sporters muzikaal omhoog te helpen. Is altijd een prachtig feest en ik vind het best jammer dat ik er deze keer niet bij ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje. Heel mooi gedaan zeg. Ik snap wel dat iedereen daar heel blij mee was.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een productie!!
    Heel leuk gedaan en zo lief om voor iedereen een mooie persoonlijke reepwikkel te maken.
    Toppers, dat zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf deze wikkels om een leuke attentie! Dat wordt natuurlijk wel gewaardeerd.
    Zal wel een rare week worden zonder Rolf. En natuurlijk vliegt hij ook voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien