donderdag 25 mei 2023

52 Weeks to Christmas, week 21. Challenge: Kerstshoppen.

De laatste donderdag van mei en dat betekent een nieuwe challenge op het 52 Weeks to Christmas blog. Annemarie en Merit kozen voor: 'Kerstshoppen of kerstinkopen". De cadeautjes op mijn kaartje worden ingekocht in de arreslee.

Ik maakte ook nog een tweede kaartje voor de challenge bij 52cct, waar ze muziek willen zien. Omdat het gisteren een volle dag was, lukte me het pas 's avonds laat om deze 2 kaartjes te maken en had ik geen zin om een stempeltje met muzieknootjes te gaan zoeken. Ik heb ze zelf maar getekend....

Doen jullie mee met onze challenge? Link dan je Kerstshop-kaartje onder het bericht dat morgen op het 52 Weeks to Christmas blog verschijnt. Elk ander kerstkaartje kun je onder het bericht van vandaag inzenden. Mocht je inspiratie nodig hebben, bezoek dan het blog om de kaartjes van alle DT-dames en onze gastdesigners te bekijken.


Op naar weer een drukke werkdag: in de ochtend staan bloemlessen gepland, de laatste voor de derdejaars. Vanmiddag eerst een groot overleg en daarna mag ik weer een workshop aan de 2e jaars verzorgen in het kader van Groene Vormgeving en Styling. Ik heb een mos-schilderij voorbereid, hopelijk vinden de leerlingen het leuk.


14 opmerkingen:

  1. wat een super leuke kaartjes...geweldig die volle arreslee met kadootjes.
    Leuke kaart voor de uitdaging.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kerstkaart en wat een leuke challenge. Daar kun je wel wat mee haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer twee hele leuk kaartjes van gemaakt Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide leuk !!!!!
    Dat mos schilderij ziet er gaaf uit !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaartjes!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie cadeautjeskaart ! En je schilderij is prachtig. Moest ik een leerling van jou zijn, ik,zou er super tevreden mee zijn. Fijn weekend. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer hele leuke kerstkaartjes gemaakt.
    En je schilderij van mos vind ik helemaal te gek, echt heel mooi.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!
    Ik ga zeker weer meedoen deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card! You incorporated music very nicely. Thanks for playing at 52 CCT challange.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf kerstkaartje met al de kerstinkopen maakte je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten maakte je weer, Colien! Die tas vind ik mooi en de arrenslee is ook heel leuk als vervoermiddel. En het muzikale kaartje is ook tof.
    Ben benieuwd of het gaat lukken om te slapen tussen je bardienst en het uitzwaaien!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    Hugs
    Claudia
    DT Girlz Creative Christmas Challenge

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fun card using the record, both cards are very nice. Thanks for sharing with us at 52 CCT this week. Smiles, Kathy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien