dinsdag 9 mei 2023

Lief(s) kaartje in Delfts blauw.


Bij Dutch Card Lovers willen ze graag een Hollands kaartje zien in blauw/wit. Ik moest meteen aan deze leuke stempel denken en kleurde em in met Distress inkt. Op het kaartje zie je ook papiertjes uit een Craft Sensations blok van de Action en de woordstans van Marianne Design.
Zo'n kaartje geeft meteen een leuk sfeertje, misschien maak ik er nog wel meer in deze kleurtjes. Alhoewel ik dat vaker denk bij challenges, maar dan schiet het er weer bij in, omdat er nog zoveel meer leuks is, haha. Fijne dag, allemaal!

Challenge;


 

13 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk Colien. Supergaaf papier heb je gevonden. En je kleurwerk is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele leuke kaart heb je gemaakt ! helemaal geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kaart!
    Bij je laatste zin kan ik me helemaal aansluiten, ik denk dat ook vaak maar meestal komt het er niet van want inderdaad teveel andere leuke dingen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk dit echt helemaal Hollandse kaartje met het schattige boertje en boerinnetje! Fijn dat je meedoet met DCL, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke stempel. Papier en tekst passen er perfect bij.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel tof voor deze challenge!! En zo mooi ingekleurd met distress inkt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o ja echt een hollands kaartje, leuk!
    gr alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelf gekleurd? Ik dacht dat het zo hoorde. Mooi gedaan voor.
    Leuke dp-tjes heb je gebruikt, past mooi allemaal zo bij elkaar.
    Je laatste stukje uit je bericht zou over mij kunnen gaan, ik heb dat precies zo, ben ik helemaal enthousiast en denk "daar ga ik heel veel kaartjes mee maken" om het dan vervolgens weer te vergeten want er is nog zoveel met leuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt knap, het lijkt een echt Hollands tegeltje. Mooi. Ik sluit me ook helemaal aan bij Daphne
    haar laatste zin. Daarom vind ik uitdagingen wel leuk omdat daar geen deadline opstaat en ik vaak probeer daar toch meerdere mee te maken. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitwerking van de blauw-wit uitdaging Colien! Het 'Delfts blauwe tegeltje' doet het echt goed op je kaart. Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi al die blauwe tinten bij elkaar
    Mooi een geheel en die poppetjes vind ik zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat grappig dat je hier een stempel van hebt. Ook het papier lijkt net porselein, echt perfect voor deze uitdaging! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig dat Hollands tafereel. :) Het designpapier past er ook mooi bij. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien