zondag 7 mei 2023

Reminder sketch-challenge bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m vrijdag 19 mei kun je meedoen met de sketch-challenge bij Knutsels en Kadootjes. Op mijn reminder-kaartje zie je papiertjes uit een heel oud blokje van Marianne Design, gecombineerd met Eline's nieuwe lieveheersbeestjes. Dit is de sketch:

We hebben al leuke, inventieve en zeer creatieve uitwerkingen voorbij zien komen, maar doe gerust (nog een keer) mee. De Egel stelt een toffe prijs ter beschikking voor de winnaar.

Ons bezoek aan de Create a Smile winkel was erg leuk. Daniëlle en ik hebben echt genoten van ons uitje naar Duisburg gisteren. En de lengte van de reis valt mee, hoor. Ik rijdt binnen een half uur naar Daan en vanaf haar was het een uur en 20 minuten.


Nog 1 dagje 'chillen', dan zit de meivakantie er weer op. Natuurlijk ga ik vandaag al wat voorbereidingen treffen voor morgen. O.a. een inval-les bio in de onderbouw over voortplanting en seksualiteit, altijd leuk ;) Maar ook de 2 lesuren met  mijn mentor-leerlingen, die ik door Goede vrijdag, stage én de meivakantie ruim 4 weken niet heb gezien... 

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Colien....lekker vrolijk!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke uitwerking van de schets Colien, erg leuk doe je de cirkels vorm gegeven hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart,ik heb ook een kaart gemaakt met de leuke sketch
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en vroljke kaart. En zo'n leuk uitje. Las net ook dat de operatie van Briep goed is gegaan. Zo fijn om te lezen. Heerlijk dat ze zo gauw weer wou eten, altijd een goed teken. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie achtergrond hoor.
    En die bijtjes, ik word daar altijd wel vrolijk van, op een kaart dan, niet in het echt😉

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien