woensdag 10 mei 2023

Cheers in de lift.

Bij de Lift Challenge vragen ze dit keer om een heel tof kaartje van Ellen in eigen stijl na te maken. De bedoeling is dat je dus een kaart maakt met een achtergrond in verschillende kleurenvlakken of designpapier met daarop een zwart/wit afbeelding als focal point. 
Een tijdje terug kocht ik een stoere bier-stempel en die vond ik wel geschikt voor deze twee mannenkaartjes. Samen met het gave Bella Lulu papier 'Mannen blijven jongens' en bijpassend kleurtje cardstock waren het snel gemaakte kaartjes. Beiden zijn onderweg naar 2 jarige mannen die deze week op de kalender staan. Vandaag hier ook een jarige: onze dappere, blinde hond Briepie is 8 jaar!

Vandaag (weer) geen vrije woensdag, maar van 15.00-18.00 uur deel 1 van de trainingen 'Leesbevordering'. Volgende maand opent onze schoolbibliotheek en al onze collega's gaan het lezen stimuleren onder onze leerlingen. We starten vandaag met 12 mensen die het geleerde weer doorgeven aan de rest. Ik heb netjes mijn voorbereidend huiswerk gedaan: een boek gelezen wat geschikt is voor jong volwassenen en een samenvatting geschreven. Het werd bovenstaand boek van Chinouk Thijssen. De populaire schrijfster komt onze bieb openen, zo tof! 

Challenge;

Lift Challenge - #179


 

7 opmerkingen:

  1. Een toffe uitvoering van deze challenge! Lekker stoer.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfect, de bier stempel. Niet te groot, niet te klein.
    Ik vind de kleuren ik zo mooi.
    De kleur oranje en geel die terug komt maakt het vrolijk en maakte het af.
    Mooie combinatie is het geworden.
    Succes vandaag, geen vrije dag, maar wel een hele leuke werkdag kijkt mij.
    Hoe is het met Briep?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat een leuke kaart maakte je voor de uitdaging!
    Succes met de opening van de nieuwe bieb! Wat fijn dat je een schrijfster op bezoek krijgt!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk die bierstempel !!!
    Mooi geheel zo !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je er twee maakte met verschillende manier van drie stukken papier. De afbeelding is erg leuk voor een mannenkaart! Dank je wel weer voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke set mannenkaartjes is het geworden Colien. De stempel is hier idd perfect voor en de papiertje maken het af. Ook de styling van je foto vind ik heel mooi gedaan! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge en proficiat met Briep!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker lekker stoer! Heel tof. Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge Colien!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien