donderdag 18 mei 2023

52 Weeks to Christmas, week 20.

Hemelvaartsdag, maar ook kerstkaartjes-donderdag. Eigenlijk zou ik vandaag 2 kaartjes plaatsen die ik maakte naar aanleiding van een uitdaging van Sarah, maar daar kwam iets tussen. Dus ging ik gisteravond aan de slag om andere kaartjes te maken en dat werden er 2 in rood/groen/bruin. Papiertjes uit verschillende Craft Sensations-blokken, gnomes van Bella Lulu en de die-cut auto hieronder van de Hema.
Bij Girlz Creative Christmas Challenge was ik vorige week winnaar met dit (middelste) roze rendierenkaartje! Ze hebben elke week een leuke uitdaging die op zondag bekend wordt gemaakt en dan tot zaterdag loopt. 
Doen jullie mee met onze wekelijkse challenge? Link dan je kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je voorbeeldkaartjes van Suzan en Bep, maar ook de andere dames van het DT hebben weer verse kerstkaartjes op hun blog.

Gisteren gezelllig gefröbeld bij Els. Omdat ze afgelopen zaterdag niet bij de workshop Mozaieken met leer kon zijn, maar eigenlijk wel graag mee wilde doen, ging ik met de materialen richting Breda. Els ging aan de slag met een hart, maar het lukte niet om de creatie vanmiddag af te krijgen, ze maakt em later af. Mijn moeder had ook ingeschreven voor de workshop, maar had een kraamfeest afgelopen zaterdag. Daarom heb ik voor haar een dienblaadje bewerkt. Ik laat het hier zien als ik het gegeven heb. 

Challenges;

52 Christmas Card Throwdown - Colour challenge



Merry Little Monday Challenge - Anything goes

Girlz Creative Christmas Challenge - Die-cut (mijn onderste kaartje)

Creative Sketchy Girls - Sketch (kwartslag gedraaid)

Freshly Made Sketches - FMS586




13 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaartjes. Ik herkende de sketch meteen van de sketchy girls.
    Leuke workshop! ;-)
    Je moest nog even snel aan de bak, lees ik, omdat er wat tussen kwam, maar het is je perfect gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je nog even snel gedaan Colien....het zijn twee leuke kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus je moest nog even gauw aan de slag voor een kaartje voor vandaag.
    2 Zelfs, jij hebt vast al een flinke stapel kerstkaarten.
    Handig hè, die plaatjes die al klaar voor gebruik zijn, dan is het alleen nog zoeken naar de juiste dp-tjes en ben je gauw klaar.
    Ik ben héél benieuwd naar je workshop eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes "even" gemaakt gisteren nog gauw...wat knap dat jij dat zo snel voor elkaar krijgt. Lief van jou om met alle spullen naar Els te vertrekken, en gezellig! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten maakte je weer, Colien! En klinkt leuk, mozaïeken met leer. Lief dat je dat met/bij Els nog ging doen omdat ze niet kon.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaartjes!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk !!!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the fun, modern feel of this fun Christmas card! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card! You used colours very nicely! Thanks for playing at 52 CCT challange.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. elle est si coloré fun et charmante Colien, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love all of the Christmas patterns!! So fun with the gnomes and the car with the tree! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a super sweet set of christmas cards. Thanks so much for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thanks for also sharing at Merry Little Christmas (even though we aren't mentioned) for our Anything Christmas Goes theme for May 1-June 15!! We appreciate your participation! --Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien