woensdag 3 mei 2023

2 x Moederdag.


Toen ik de sketch-challenge bij De Egel zag, wist ik meteen dat ik er Moederdag-kaarten mee wilde maken. Morgen is de laatste dag om in te zenden, maar dan heb ik al kerstkaartjes gepland, dus laat ik ze vandaag toch alvast zien, ondanks dat het volgende week zondag pas Moederdag is. Hopelijk kijken de moeders niet op mijn blog. 

Ik gebruikte diverse papiertjes uit het SpringTime Pretty Papers Bloc en de Flowers byMarleen van Marianne Design. Tekstjes printte ik zelf. Zowel mijn moeder als Ellen, Rolf zijn moeder, krijgen de kaartjes op Moederdag met bloemen en iets lekkers.

Hoop vandaag wat 'klusjes' af te vinken op mijn to-do-lijstje. Zo meteen naar de fotograaf, omdat mijn rijbewijs verlengt moet worden. Heb bergen pasfoto's, omdat ik elk jaar een pakketje verschillende afmetingen foto's krijg van de schoolfotograaf, maar daar sta ik met een big smile op en dat mag niet op het rijbewijs...

Challenges:
Cupcake Inspirations - Mothersday

De Egel - Sketch 161 + zelfgemaakte bloemen



10 opmerkingen:

  1. Je hebt twee mooie, fleurige kaarten gemaakt voor beide moeders Colien. Frisse kleuren en mooie zelfgemaakte bloemen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk vrolijke moederdagkaarten, wat zullen ze daar blij mee zijn! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kaarten heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your two cards a so pretty! I love the flowers and the papers you used. Thank you for playing along with us at Cupcake Inspiration Challenges. We hope you will come back and play along with us soon!
    Sandy, DT Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je mooie papiertjes gekozen voor de moederdagkaartjes.
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
    En ja, jij zal inderdaad wel heel veel foto's hebben.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt 2 leuke kaartjes voor de moeders. Wat fijn dat je dat nog kunt doen voor hen. De onderste vind ik iets stoerder dan de bovenste, dat komt denk ik door het geruite papier. Maar doet niets af aan het resultaat. Een kleuren combinatie waar ik van hou. Dank voor jouw bijdrage aan de Egel uitdaging. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fleurige kaartjes.
    Heel leuk om te geven met een bosje bloemen.
    En het lekkers erbij is een fijne aanvulling.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi idee om met deze sketch moederdagkaartjes te maken.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely card!! I adore the color (my favorite!!) and all those pretty papers!! Thank you for joining us this round at Cupcake Inspirations Challenges!!

    Nora
    CIC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very nice card, love me those flowers, and the slimline is very nice as well. Thanks for playing our Challenge at Cupcake Inspirations. Happy Crafting!

    Leanne DT Member/CIC
    Cupcake Inspirations

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien