zondag 28 mei 2023

Say cheese!

Na alle roze/groene kaartjes is het vandaag tijd voor een heleboel kleurtjes. Bij Create a Smile hebben ze een regenboog- moodboard en naar aanleiding daarvan maakte ik dit kaartje. 
Dit stempeltje + tekst zaten in 2021 in de adventskalender,  zo leuk! Ik kleurde het cameraatje in met alcoholmarkers, de tekst is gemaakt met embossingpoeder en de heattool. 

Het was een heel kort nachtje, ik lag om 03.00 uur in bed en om 05.45 was ik er weer uit om Rolf en zijn team uit te zwaaien. Na het vertrek ben ik samen met de honden op de bank op de bank gedoken, maar slapen lukte niet. Misschien dat ik straks nog even plat ga. Vanmiddag ga ik naar Kaatsheuvel om mijn collega's die deelnemen aan de Roparun aan te moedigen. Ze stoppen dan bij de brouwerij van collega Reinilde voor een wissel. 
Challeges:
Create a Smile - Moodboard mei



6 opmerkingen:

  1. Regenboog kleuren, dat geeft altijd veel vrolijkheid.
    Poeh......pittig nacht voor jou.
    Ga straks naar even lekker in bed liggen, dan heb je nog wat aan de avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the rainbow colors! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is je bijdrage leuk zeg én goed gelukt! Heel tof! Die camera is en blijft geweldig, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a fabulous card! I just love that cute little card and the beautiful rainbow of colours! So fun! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So bright and colorful! Love it! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my goodness, this is adorable! So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien