woensdag 31 mei 2023

Kleurenkaartenteam: Mauve met goud.

De laatste woensdag van de maand mei, dus tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina! Deze maand koos Marfien goud bij het mauve van vorige keer. 

Begin deze maand was Els jarig en maakte ik deze Loaded Pocket card voor haar. Ze is dol op lila/paars en ik had een heel toffe mal gekregen van Monique die ik graag wilde gebruiken. Zo had ik mijn KKT-creatie al vroeg klaar. :)

Allerlei labeltjes in verschillende maten en vormen en met een scala aan printjes of in goud. Ook leuk om diverse lintjes en touwtjes te gebruiken, terwijl het toch een mooi geheel vormt. 

Je ziet dat er heel wat labeltjes in de 3 pockets passen. Els was blij met haar bijzondere kaart.


Gisteren verkocht ik nog wat Marianne design spulletjes via deze Facebook-pagina. In beide enveloppen ging een labeltje als bedankje. De papiertjes zijn de allerlaatste restjes van de chocolade-wikkels die ik gisteren liet zien. Meer paars dan mauve, maar met het goud erbij wilde ik ze toch vandaag even showen...
Ik ben nieuwsgierig wat de andere deelnemers hebben gemaakt in deze kleurencombi en zal in de loop van de dag eens een blogrondje gaan maken. Ook benieuwd naar de andere creaties? Kijk dan op Martina's blog voor de linkjes. Ondertussen heeft Rolf het goed naar zijn zin in Frankrijk. Hij heeft zowel maandag als gisteren een mooie fietsrit gemaakt in de Alpen. Daarbij heel wat hoogtemeters gemaakt, tot aan de sneeuw geklommen. Vandaag is rustdag, zodat hij morgen kan gaan knallen. Wisten jullie dat Hermien ook gaat fietsen voor het goede doel?



18 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuk idee deze label kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel labels! De laatste twee zijn absoluut mijn favoriet! ๐Ÿ’œ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk met al die labels!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart, echt een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dit !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pocket? Zoveel te zien. Wat een werk. Prachtig
    LIefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. MOOI hoor Colien met al die labeltjes voor de diverse pockets.
    Liefs, Wilma ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave loaded parkeerkaart, Colien! En leuke labels.
    Fijn dat je goede berichten uit Frankrijk krijgt van Rolf.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk gedaan Colien!
    Ook de 11 reepjes hieronder zijn gaaf zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart met al die labeltjes erin.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sjonge...... wat VEEEEEEEL labeltjes.
    Leuke stans kreeg je, echt iets voor jou, daar kan je wel wat mee.
    Je maakte een mooie verrassende kaart voor Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dit is leuk geworden met al die labeltjes, mooi gemaakt
    blij dat je er weer bij was vandaag,,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart is dit met al die vakjes en labels. Dat maakt het helemaal bijzonder en feestelijk. De labels zijn ook heel leuk en lief. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ja, wat leuk! Hij is echt tof he, deze stans? Leuk al de labels erin.
    Fijn dat Rolf het goed heeft in Frankrijk!
    Liefs, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk Coloen, in de KKT kleuren! En zo'n kaart is leuk om te maken en te krijgen!! ๐ŸŒบ☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Colien,
    Wat een geweldige labelkaart maakte je. Je bent helemaal los gegaan met het mauve met goud! Ook de slakkenlabeltjes zijn lief. Deze heb ik zondag ook eindelijk uit de verpakking gehaald om kaarten mee te maken.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super loaded pocket!!
    En heel veel succes vandaag voor jouw Rolf.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. tot zo'n labelkaart met al die labeltjes! Mooi in de KKT-kleurtjes.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien