zondag 14 mei 2023

Rick 50.

Gisteravond hadden we een feestje van Rick, met wie Rolf al heel lang bevriend is en (toevallig) ook zijn collega is. Op 1 mei zag Rick Abraham en dat vierden we tijdens een gezellig tuinfeest. Er ging een bier/kaaspakket richting het feestvarken en daar knoopte ik dit kaartje aan.
De pubquiz tbv Alpe d'HuZes afgelopen vrijdag was zeer geslaagd: een vol dorpshuis en een mega-opbrengst van ruim € 1650,-. Het was hard werken voor mij als presentator, want ik heb van 21.00 tot 02.00 uur 'gewerkt' met het stellen van de vragen en in de pauzes de antwoorden geven. Maar het was het meer dan waard!

Gisteren organiseerde ik de workshop 'Mozaieken met leer". Ook die was zeer geslaagd met mooie resultaten en het leverde netto ook weer € 276,- op voor het goede doel. Het bedrag is inmiddels gestort op de actiepagina van Rolf.
Moederdag vandaag: straks nog even bij beide moeders langs, de bloemen, aardbeitjes en kaartjes staan klaar.... 

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS585



4 opmerkingen:

  1. Tof met de strookjes!
    Knap werk Colien, zo veel uren presenteren! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet ik nog zeggen dat het toevallig is dat we op dezlefde dag een zelfde sketch gebruikten??
    Toffe kaart!
    En wat een opbrengst zeg, voor Rolfs pagina. Ik ga zo even kijken waar hij al op zit! Streef bedrag voorbij gok ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love these textures on the stripes. Fantastic card! So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart.
    En wat een ontzettende mooie opbrengt van de popquiz!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien