vrijdag 19 mei 2023

Marfien 70.


Op het blog van Marianne/Marfien las ik dat ze komende zaterdag 70 jaar wordt. Mooie reden om een kaartje te sturen. Het werd een simpel kaartje, waarop de leeftijd extra opvalt. Ik hoop dat je de roze/groene papiertjes leuk vindt, want ik heb een hele serie gemaakt in deze kleurtjes. 

Gisteren een heerlijke dag gehad. 's Morgens maar liefst 5 kaartjes gemaakt, 's middags wat in de tuin gerommeld, een wandeling met honden gemaakt, 5 kaartjes geschreven en op de bus gedaan, een appeltaart gebakken en (terwijl Rolf mijn motor aan het poetsen was) het avondeten gemaakt. 's Avonds nog mijn avondrondje gewandeld en daarna met Rolf een film gekeken.

Challenges;

Sketch Saturday - #725

 The Paper Players - PP604

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie combinatie van de kleuren, dus kom maar door met je kaartjes.
    Wat een leuke dag, klinkt als vakantie, maar dan anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt. Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty card and color combo!
    Thank you for joining our challenge at Sketch Saturday!
    Diane SS DT
    {Nellies Nest}
    {Sketch Saturday}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor deze leuke kaart die al staat te pronken op de kast. Zo kan mijn visite de boel goed zien en is mijn kamer leuk versierd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the way you featured the colours and that you used the same sketch layout as me too but created a totally different card! I love the big number - perfect for a special card. Thanks for sharing with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so pretty! I can see those teeny tiny "loves" in the background and your gingham paper behind the "70" really makes it stand out! Thanks for playing with our color challenge this week at the Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Colien, this is so fun! Such a special card! The tenny flowers are so pretty. Thank you for joining us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje voor Marfien! Altijd leuk om bij een kroonjaar de leedtijd erop te zetten.
    En jij hebt je dag goed besteed!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien