zaterdag 6 mei 2023

De herinnering blijft.

Een tijdje geleden plaatste ik een mixed media kaartje wat ik aan Saskia stuurde, omdat ze haar kat Bliksem na 16 jaar moest laten inslapen. Helaas is zijn maatje Donder hem gevolgd en gaat ze als 17-jarige richting poezenhemel. 
Het katje is een stempeltje van Marianne Design uit een oudere set "Beste maatjes". Ik kleurde het vorige week tijdens onze vakantie in met aquarelverf. Dat was niet makkelijk, aangezien Donder een mooie tijgerstreepjes-vacht had die ik lastig vond om na te bootsen met de waterverf. Misschien was met alcoholmarkers makkelijker geweest, maar die had ik toen niet bij me. Het tekstje is een stempeltje is van Bella Lula.

Vandaag gaan Daniëlle en ik iets mafs doen: we gaan 'even' op en neer naar Duisburg voor de opening van de Create a Smile winkel. We zijn dol op de stempeltjes en vooral Daan gebruikt ze veel. Wie weet raak ik (nog meer) geïnspireerd na het bezoek (en nieuwe aankopen) en zie je ze hier ook wat vaker voorbij komen.

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT604

 

8 opmerkingen:

  1. Leuke schets. Lief dat je Saskia steunt met deze kaart.
    Lijkt me een heel leuk uitstapje en ik denk dat je niet met lege handen terug keert. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal leeg zijn nu in huis, bah, korte tijd na elkaar 2 katten die je zo lang hebt gehad.
    Lief om weer een kaartje te sturen, zal haar goed doen.
    Ik vind dat je de kaart toch best mooi hebt ingekleurd, lastig hè, met verf en een kwastje.
    Net Duisburg.....pff, jullie zijn echt gek🙃.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief om even te laten weten dat je aan ze denkt. Da's lekker dichtbij, Duisburg is voor jullie makkelijk te doen, als ik een workshop bij jouw zou willen volgen ben ik net zo lang onderweg . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je het katje mooi gekleurd,het is een leuk kaartje geworden
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Colien, I'm sure Saskia appreciated your cute card letting her know you cared. I like how you staggered the banners and included our optional brads theme! So exciting that you have a new craft store! All we have left around here in Idaho are large "big box" craft stores that all carry pretty much the same thing in terms of card making. I miss the small family-owned stores that used to be open with special events and crafting classes Thank you for sharing your card and talents once again with us at TSOT!!! -Donn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a sweet card! Love the patterned paper and sweet little kitty image! Thanks for joining us at Try Stampin' on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LOVE the kitty!!!!

    Thanks for joining us at TSOT!
    -- Dalis
    http://stamprgrl.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a cute card. The cat is so cute, and love the pet-themed strips behind. Thank you for joining us for this challenge at Try Stampin' on Tuesday and look forward to seeing you again soon!
    Anna, TSOT Design Team

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien