maandag 15 mei 2023

Reminder sketch-challenge op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 3 juli kun je meedoen met onze sketch-challenge op het 4 Season blog. We zien al heel diverse, leuke uitwerkingen voorbij komen, leuk om te zien hoe iedereen onderstaande sketch interpreteert. 

Voor mijn reminderkaartje gebruikte ik de 'Bearmail'-stempeltjes van Create a Smile. Ik kleurde de gezellige postbeer op de fiets in met Derwent potloden. De papiertjes zijn van Craft Sensations.

In dezelfde set zit ook nog deze schattige beer met zijn pakketje. Hij brengt het naar de brievenbus, waar ook op hetzelfde moment een vogeltje wat wil versturen. Hier hetzelfde papierblok gebruikt, maar net even andere dessins uitgezocht.
Op het 4 Season blog vind je nog meer inspiratie van Daan en Nelly en onze gastdesigners Femminde en Nelleke. 

Zo meteen mag ik met Briep voor controle naar de dierenarts en de hechtingen mogen eruit. Daarna werken, het is een heel korte werkweek voor mij, alleen vandaag en morgen...

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke, kleurrijke kaartjes heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele leuke sketch ik gebruikte het al meerdere keren!
    De eerste plaats ik gauw.
    Ik denk dat er in jouw bericht 3 JUNI moet staan, toch?
    Leuke plaatjes en mooie kleur, dat blauw.
    Sterkte met Briep!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien