donderdag 8 augustus 2024

52 Weeks to Christmas, #32-2024.

 

Week 32 en donderdag, dus weer tijd om kerstkaartjes te laten zien. Ik maakte ze gisteravond en gebruikte papier en stickertjes van DecoTime. Als eerste een slimline en daarna nog eentje met een gestempelde en met alcoholmarkers ingekleurde Teddy.
Doe je ook me aan onze wekelijkse challenge? Link dan jouw kerstkaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je naast mijn kaartje ook eentje van Suzan. Maar ook de rest van de DT-dames heeft een inspirerend voorbeeld op haar blog, dus kijk daar ook eens. 

Meespelen met de BINGO kan ook nog steeds, klik op het logo rechtsboven op het blog.

De wandeling en lunch was heel leuk gisteren. We startten in de regen, maar na een aantal kilometers kon de regenjas alweer uit. Gezellig gekletst, ondanks de flinke toch was het heerlijk relaxt 

Challenges;

Girlz Creative Christmas Challenge - Gebouwen

52 Christmas Card Throwdown - Sketch

13 opmerkingen:

  1. De wandeling zag er leuk uit! En in de avond nog twee kaartjes kunnen maken. Top! Fijne vakantie nog x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie het voor mij, gisteren avond, leuk hoor als je dan lekker zit en er komen 2 van dit soort leuke kaartjes uit je handen.
    Wat een gezelligheid op de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk zo.n wandeling met leuk en vrolijk gezelschap..
    Je slimline kaart vind ik zo leuk..dacht eerst dat het stempeltjes waren ik ben namelijk met de kaart voor aankomende week (donderdag 52WTC) bezig geweest, en die huisjes lijken heel erg op elkaar...ik vond het een heel gepriegel dat stempelen, en dit van jou ziet er eigenlijk veel mooier uit.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi stel kaartjes weer Colien! Leuk die slimline en de beer ook met een mooie sketch. Mooi gedaan. Die wandeltocht ziet er gezellig uit. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zijn je kerstkaarten Colien, dankjewel voor het mee doen bij TH&ICC groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten weer Colien. Heel tof gedaan. Mooi hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaarten Colien, gezellig die huisjes in de sneeuw op de eerste kaart en het beertje op de tweede is een dotje. Die lunch ziet er goed uit, krijg meteen trek.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee heel leuke kaarten, Colien! En ziet er heel gezellig uit, al die foto's.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige kaarten Colien, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten. De eerste heeft echt diepte, lijkt het wel.
    En het ziet er gezellig uit, die wandeling met lunch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. c'est adorable Colien, quel amour de carte, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien