vrijdag 23 augustus 2024

Happy Birthday.


Ht is een heel intensieve week met het introductieprogramma, 4 oudergesprekken en wat troubles in de mentorklas en gisteravond was ik behoorlijk moe. Bankhangen doe ik niet vaak, maar van 18.00 tot 21.00 uur is het me gelukt. Daarna ben ik toch wat  gaan fröbelen en voorbereiden voor vandaag. Ik maakte 2 kaartjes met stempelafdrukjes van Craft Sensations, waaronder deze. Lekker simpel, beetje stoer, handig voor de voorraad. Het andere kaartje zie je morgen, dus graag tot dan. Ik ga me opmaken voor de laatste intro-dag....

Challenges;

AAA Birthday - Critters

Freshly Made Sketches - FMS650


 

4 opmerkingen:

  1. Pittig begin van het schooljaar dus.
    Kan mij herinneren dat je vorig jaar (of eerder) ook eens een mentor klas hebt gehad waar veel onrust was.
    Jammer dat het na je vakantie meteen zoveel energie kost.
    Wat een leuke kaart. Dat zwart wit maakt het inderdaad heel stoer en toch is het ook een lief kaartje.
    Goed gedaan en even heerlijk ontspannen (hoop ik) tijdens het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, dat klinkt dat toch wat minder positief. Ik hoop dat de troubles in de kiem gesmoord worden.
    Maar nu lekker weekend. En je kaartje is enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card - really cute images and layout.

    Thanks for joining us at the AAA Birthday Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How cute! Love those little critters, the colours and the design of the card. Thank you for sharing and playing along with us at AAA Birthday, hope you'll join us again. Take care, keep crafting and have fun!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien