vrijdag 30 augustus 2024

Mentorleerling Ise jarig.

Er was weer een jarige in de mentorklas deze week, Ise mocht 13 kaarsjes uitblazen. Ik maakte deze slimline kaart voor haar met Eline's dierenstickers die ik kreeg van Ingrid. Ze passen prima in de mal van Marleen en Ise vond het een schattige kaart.

Gisteren is mijn school = werklaptop gecrashed. Heel onhandig (zacht uitgedrukt), want dan kun je dus bijna niks meer. Mailen en berichtjes sturen en mailen via Teams gaat via de telefoon nog wel lukken, maar je kunt in de lessen niks laten zien op het digibord, het lukt niet om iets te printen en leerlinggegevens bekijken kan ook niet op de telefoon. De helpdesk wist ook niet wat er aan de hand was. Ik heb 2x een half uur aan de lijn gehangen met een servicemedewerker, maar zonder resultaat. Hopelijk gaat het vandaag lukken, anders krijg ik een leen-laptop. Best leuk al die technologie, maar het moet wél werken! :)


 

3 opmerkingen:

  1. Leuke persoonlijke kaart en hopelijk kan je weer les geven vandaag. Het is maar niets zo!!! Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is balen, je bent meteen onthand! Je kaart is gaaf. De stickers liggen hier ook nog te wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook een hele leuke kaart!
    Leuk om je mentor leerlingen ook dit jaar te verrassen met een zelfgemaakte kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien