zaterdag 24 augustus 2024

Beterschap.

 

Vandaag laat ik een kaartje zien wat op de bus gaat voor mijn collega Kees. Hij heeft in de vakantie een motorongeluk gehad in Schotland en daarbij meerdere ribben en zijn schouder gebroken. Het heeft een aantal weken geduurd voor hij weer naar huis kon. Voorlopig nog geen school = werk voor hem....

Vandaag ga ik met een aantal collega's en leerlingen onze school promoten op de regionale Boerenerfdag. Dat is een jaarlijks terugkerend evenement, waarbij ieder jaar een ander boerenbedrijf in Altena zijn deuren open zet voor bezoekers. Lokale ondernemers en organisaties presenteren zich op de boerenmarkt. Jonge bezoekers kunnen bij onze kraam kleuren, hun hand in voelboxen steken en raden wat erin zit en een bloemstukje maken. Voor dat laatste heb ik mijn auto bomvol geladen en nog heb ik het idee dat ik iets vergeet, haha. Een vroegertje op de zaterdag, want we moeten ons om 07.45 uur melden...


Challenge;

Cas Colours & Sketches - #543



6 opmerkingen:

  1. Klinkt heftig en dat is het denk ik ook, vooral omdat het in het buitenland gebeurde.
    Lief om een kaartje te sturen, het is een leukerd.
    Succes vandaag, doe je best om aandacht te trekken voor nieuwe leerlingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes vandaag !!!
    Leuke kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heel erg rot voor je collega! Fijn dat jij aan hem denkt met je leuke kaart voor hem. Hopelijk was jullie actie succesvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een serieuze val en langzaamaan herstellen. Jij hebt na een drukke week ook nog een volle zaterdag. Morgen mag je hopelijk wat rusten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Those critters are adorable and a great choice for our sketch challenge. Thanks for sharing it with us at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a cute card! thanks for joining us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien