zaterdag 3 augustus 2024

Have a cool birthday.


Nog een kaartje met wat spulletjes uit een IDEE&post pakketje gecombineerd met wat die-cuts van DLS en een zelf geprint tekstje. Lekker zomers en vrolijk. 

Gisteren gingen Rolf en ik naar Zwolle. We maakten een korte wandeling door de stad en terwijl Rolf genoot van een lekker drankje op terras, nam ik een kijkje in Museum de Fundatie. 
Daarna lunchten we en vervolgens brachten we samen een bezoek aan het Herman Brood Museum. Een paar jaar geleden waren we ook al in de stad, dus nu gingen we op tijd weer terug naar Suus en Briep. Die waren toe aan een wandeling. 
's Avonds gingen we samen nog even zonder de honden de Lemererberg op. De temperatuur was heel aangenaam, het bos rook lekker, de heide komt langzaamaan in bloei, veel libellen gezien en fijn wat stappen gemaakt.

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS647


 

7 opmerkingen:

  1. Leuk, de ijsjes samen met de tekst.
    Dat vind ik altijd leuk, en bijpassende tekst op een kaart.
    Zwolle, "Mijn" stad!! Wat leuk dat jullie een bezoek hebben gebracht aan deze mooie stad.
    Jullie vieren echt vakantie lees ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke vrolijke kaart en prachtige foto's van de musea en de Lemererberg, dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijk kaartje heb je gemaakt! En wat een leuke dag met de museumbezoekjes en lekker wandelen. Het weer hebben jullie lekker mee! Geniet nog en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this bright and happy design! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaart, heerlijk al die kleurtjes.
    Op je foto's herken ik natuurlijk van alles: de trap in het museum, de gouden duif van Marthe Röling, de Peperbus door het raam, de Sassenpoort, de plek waar jullie zaten te eten en het Herman Brood museum (waar ik zelf nog nooit ben geweest!)
    Nog veel plezier verder!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Colien,
    Wat een leuke vrolijke kaart. Prachtig gedaan.
    Wat leuk die musea. Het herman brood museum ben ik ook eens geweest. Gaaf museum.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien